snowboots meisje maat 29

nou, de titel zegt het volgens mij wel.

ik ben op zoek naar snowboots voor sophie, maat 29.

ben al bij show time geweest, maar die vind ik gewoon echt heel erg lelijk, en voor de rest kan ik er alleen nog maar vinden voor 60 euro, en dat vind ik echt veel te veel voor een wintertje…

dus wie heeft er nog leuke, goede snowboots die ze weg doen?

zit hier wat voor je bij?



edit beheer: link werd verwijderd

Heb je al in de grotere tuincentra gehelen?

Bij Bristol vond ik ze ook erg leuk

Ik meen dat mijn zus nog heeft van wendy. |Knalrose, erg warm en water/sneeuwdiicht.

Ik zal vanavond even navragen voor je ?

Kijk eens online bij Schuurman-schoenen. Daar ben ik vorige week geslaagd.



Succes!

bij scapino hebben ze er nu nog steeds erg veel op staan, en de prijs valt ook mee… max25



schoenenreus heeft er ook veel.



maar sofietje heeft al een flinke maat zeg…

hier zitten ze net in 22 en 25

bedankt voor al jullie tips!

gaan dit weekend eerst maar eens bij de boerenbond nog kijken. hoorde net op de psz dat ze daar ook leuke verkopen :slight_smile:



en pitje: ja sophie leeft nu al op grote voet :slight_smile: die begon net voor haar eerste verjaardag met haar eerste schoentjes maat 19 :slight_smile:

Hier gisteren erg leuke en degelijke snowboots gekocht voor onze meid. Ik heb ze bij een tuincentrum vandaan (geen landelijke keten) en kostten €13,50. Ik heb ze ook bij de Schoenenreus en Scapino gezien voor ongeveer €15-20,- Boerenbond/Welkoop heeft ze ook.

bedankt dames!

ben uiteindelijik geslaad bij de boerenbond. Ons meissie was er helemaal verliefd op, dus ook al vond ik ze wat minder leuk, dat is pech gehad :slight_smile: