snotter de snotter

Hallo dames, het is belachelijk vroeg dat ik dit stukje typ, :zzz: maar ik slaap al bijna 3 nachten niet van de verkoudheid.

Otrivin schijn je tegenwoordig wel te mogen gebruiken in de zwangerschap, maar iets houdt me toch tegen. als er bij de vorige drie keren op je hart is gedrukt dat je het echt niet mag hebben… :naughty:



Zout water heb ik ook al geprobeerd, maar voel me ondertussen een drenkeling in de Noordzee. het helpt niets en ik wordt er alleen maar misselijk van, die zoute troep achter in m’n keel. :sick:



Net al even geprobeerd te stomen. lijkt iets verlichting te geven, maar zodra ik ga liggen zit alles weer dicht. of 1 neusgat open, maar zodra ik me omdraai loopt alles weer de andere kant op. Blehhh, wordt er doodmoe van.



Hebben jullie nog tips om er wat sneller vanaf te komen?? :?

Probeer eens een opengesneden ui naast je bed… Wil ook nog wel eens helpen…



Heb helaas het zelfde dus weet hoe je je voelt :wall:

Oh ja, daar had ik nog niet aan gedacht. ga het proberen! :smiley:

IK GEBRUIKTE TOEN BABYNEUSSPRAY (IS GEWOON ZOUTOPLOSSING) OEPS sorry capslock stond aan :oops: Beterschap, ik en Sem lopen ook al 1,5 week te snotteren :?

Ik gebruik zo nu en dan wel gewone neusspray. Gebruik het

namelijk geen 6 keer per dag en ook geen 2 weken achter elkaar. Ik vind het belangrijk om 's-nachts goede nachtrust te krijgen dus zo nu en

dan een spuitje in ieder neusgat kan absoluut geen kwaad.



(navraag gedaan bij vk en apotheek)



Je kunt ook een ui naast je bed zetten. Maar waarom zou je jezelf

kwellen door geen neusspray met xyli…(hoe heet dat ook weer)

te gebruiken als het wel ‘mag’ :think:

xylomethazoline! :smiley: Leuk scrabbel woord. dit woord en acetylsalicylzuur vond ik prachtige woorden in mijn opleiding. Vandaar dat ik ze nog zo goed weet.



Duik zo mijn bedje in. :zzz: Heb vandaag 7 uur in de kou buiten gestaan voor mijn werk, zal er vast geen goed aan doen. misschien toch maar de otrivin proberen. ( daar zit die xylo… in) :slight_smile: en een ui mee. mannetje slaapt al, dus ik hoop dat hij geen last heeft van de lucht. hihihihi.

idd een ui en ik gebruikte toen ook LUUF. Hielp wel iets of wat.

Beterschap. :hug:

Ik koop die neusspray met xylo…en doe dan meer dan de helft eruit (in een ander flesje) en vul het aan met water en dan werkt het nog als een tierelier en dan is het veel minder sterk :thumbup:

Heb de ui geprobeerd, en jawel hoor, ik heb stukken beter geslapen. Het begint nu ook eindelijk los te komen. Hoop dat het nu niet zo lang meer duurt. Bedankt in ieder geval voor alle tips.



Ga me nu maar eens aankleden, loop echt te lanterfanten in mijn ochtendjas nu. Kids zijn naar het zwembad, mannetje slaapt uit. Maar daar is het dan ook zondag voor toch?