Snoepzakje

Je kent ze wel die kinderverjaardagen, en als je dan naar huis gaat is ie daar weer: het onvermijdelijke snoepzakje.



Wij hadden gisteren weer eens een kinderverjaardag en ja hoor daar waren ze: twee overheerlijke en goed gevulde snoepzakjes. De jongens doken er vanmiddag (gisteren werd beetje laat en ze waren lekker in slaap gevallen in de auto) vol enthousiasme in, om te ontdekken wat voor lekkers en verrassends er in zat. Nadat de snoepzakjes zo goed als leeg waren wilde Sem het bijna laatste snoepje. Mama was even druk met “voordoen” hoe Mario op de Wii nou werkt (maar de aandacht ging alleen naar de snoepzakjes toch jammer :? ) dus Jim maakte dat bijna laatste snoepje wel even open… Lukte niet helemaal goed, dus mama toch maar even de controler opzij gelegd (en daar kwam meteen zo’n !@#$%^&*( paddestoel om Mario te verschrompelen :evil: ) en het papiertje losgetrokken om dan te bedenken dat het wel een heel bijzonder snoepje was. Even geroken en even tandjes erin om tot de ontdekking te komen dat het een













































































GUMMETJE was :lol: :lol: :mrgreen:. Ik lag echt compleet in een deuk, Sem vond het wat minder leuk: die had namelijk al een heel klein hapje geproefd en was eigenlijk heel teleurgesteld dat dat leuk uitziende snoepje helemaal geen snoepje was, en ook nog eens heel vies smaakte. En dan tot overmaat van ramp gaat mama als een idioot zitten lachen en roepen dat ze bijna in haar broek plast…



Hoe zou het volgende snoepzakje zijn? Nannietje mag ons als eerste verrassen eind maart :mrgreen: .

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:clap:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Oh geweldig! Wat lachen zeg! Daar kunnen ze dan ook echt niet tegen op sommige momenten he!







Maar die snoepzakjes… VRESELIJK! Ik had laatst al tot twee keer toe dat er kindjes gewoon aan het spelen waren geweest en bij het naar huis gaan ook om een snoepje vroegen… want dat kregen ze toch altijd!? BIZAR!

Hahahahaha geweldig, ik had ook helemaal dubbel gelegen :lol: :lol:



Die ga ik onthouden :mrgreen:

En aan mij de “eervolle” taak om jouw kinders nog meer te plagen?? :naughty: :naughty: :naughty:



Ik ben al hard aan het nadenken :wink:

Ik had van de week precies hetzelfde.

Het leek echt gewoon een snoepje, en het zakje waar het in verpakt zat ook.



‘Mama, ik vindt deze niet lekker!’ was de reactie.

Gelukkig was dat alleen maar na ruiken en likken om te proeven (gewoonte van mijn zoon bij iets nieuws)

Het grappigste is nog dat degene die het snoepzakje gevuld heeft absoluut niks weet van een gummetje, dus hoe het in het snoepzakje terecht is gekomen is en blijft een raadsel… Hij ligt nu naakt met een muizenhapje er af in de potlodenbak :mrgreen:

whahahahahhahaha

:lol: hahahaha geweldig!