Sno getroffen door hartstilstand

Ajax-speler Evander Sno is maandagavond tijdens een duel tussen de beloften van Jong Vitesse/AGOVV en Jong Ajax getroffen door een hartstilstand. Dat meldt de website van Vitesse. Het duel is na 63 minuten stilgelegd.

Sno is door ambulancepersoneel behandeld en afgevoerd naar een ziekenhuis. Ooggetuigen meldden op Twitter dat de voetballer inmiddels bij kennis zou zijn.





Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop , verwacht je niet van een topsporter

Hoorde het op het nieuws vanmorgen ja, zo jong brrrrr!!! :shock:

en toch is het wel te verwachten… stopsporters trainen kei en kei hard

en overal waar tuh voor staat kan je lichaam gaan tegensputteren

teveel activiteit maar ook inactiviteit



ik hoorde op het nieuws dat het idd goed af is gelopen

gelukkig maar… maar het is toch een waarschuwing van het lichaam

@Karin1981 wrote:

Ajax-speler Evander Sno is maandagavond tijdens een duel tussen de beloften van Jong Vitesse/AGOVV en Jong Ajax getroffen door een hartstilstand. Dat meldt de website van Vitesse. Het duel is na 63 minuten stilgelegd.

Sno is door ambulancepersoneel behandeld en afgevoerd naar een ziekenhuis. Ooggetuigen meldden op Twitter dat de voetballer inmiddels bij kennis zou zijn.





Hopelijk komt hij er weer helemaal bovenop , verwacht je niet van een topsporter




je hoort het wel vaker hoor - voetballers die dood neervallen op het veld of wielrenners.



topsport is echt niet gezond namelijk eerder ongezond.

Ja klopt , weet ik maar je verwacht het niet van een sporter

Ik heb ook gelezen dat ze hem tien minuten met de hand hebben gereanimeerd en vier keer met de defribilator. Mijn oudste zoon vroeg nog of Sno daarna de wedstrijd uitgespeeld heeft.



Toch beangstigend, want topsporters worden zo vaak en zo uitgebreid gekeurd en dan kan dit zomaar gebeuren. Fijn voor hem dat hij bij kennis is en ik hoop dat hij weer helemaal hersteld.