snif mijn moederdagkadootje...

… heeft Sarah vanmiddag zelf uitgepakt :mrgreen:



mijn eerste kadootje van de peuterspeelzaal voor moederdag kregen ze vandaag mee. Sarah heel trots, ze heeft een kadootje voor mama in haar tas. Eenmaal thuis na de boterham zegt ze heel blij: ik ga het uitpakken hoor, rits rats, scheurt het papier open en is heel trots want zíj heeft het geverfd :inlove:

het is een waxinelichtjeshouder geverfd die ik kan ophangen of neerzetten, erg leuk gedaan moet ik zeggen met een lief gedichtje erbij. maar ze snapt het blijkbaar nog totaal niet :mrgreen:

Stan was al heel vrolijk zijn moederdagversje aan het opzeggen voor me :inlove:

:inlove: dat lijkt me zooo leuk, nog ff wachten hier toch:P

:inlove: :lol: :lol:



afgelopen zondag stond Luna naast mijn bed te zingen :lol: :lol:



ik probeerde haar nog te stoppen door te zeggen dat het nog lang geen moederdag was maar helaas ze moest en zou het zingen :inlove: :thumbup:



vandaag kwam ze met een kado binnen die ze op school had gemaakt maar die mocht ik toch echt niet zien hoor :lol: :thumbup:

:inlove: ahh Lief he :inlove:



Mijn oudste vroeg laatst al mama waar kijk je nooit op mijn kamer ?

ik nou onder je bed…

daar ligt dus nu al een pakket aan tekeningen :mrgreen:

:inlove:



Lev heeft naar zijn zeggen iets met verf en een snoepje gedaan.

En het is voor zijn moeder.

“Ik ben jouw moeder” zegt hij.

“Ik heb een kadootje voor mij gemaakt, want ik ben jouw moeder. Jij bent Lev. Nee Lev, ga maar even op de trap zitten. Ik ben heel boos”



:oops: :oops:



Dat wordt niks met moederdag :mrgreen:

hihihi jij krijgt het tenminste nog!! :mrgreen:



Charity kwam vorig jaar heel trots vertellen dat ze een kadootje voor me had gemaakt.

eenmaal thuis kreeg ik het niet het was te mooi ze hield het zelf… :doh:

gaat ze nog naar de psz? meende adt ik eens las dat je gestopt was! hoe ishet nog met saartje? en met jullie trouwens :wink:



ach… tis anders ook nog zoooo lang wachten… voordathet eens moederdag is!

@lydia wrote:

:inlove:



Lev heeft naar zijn zeggen iets met verf en een snoepje gedaan.

En het is voor zijn moeder.

“Ik ben jouw moeder” zegt hij.

“Ik heb een kadootje voor mij gemaakt, want ik ben jouw moeder. Jij bent Lev. Nee Lev, ga maar even op de trap zitten. Ik ben heel boos”



:oops: :oops:



Dat wordt niks met moederdag :mrgreen:




:lol: :lol: :inlove: :inlove:

ik mocht maandag mijn moederdag cadeautje meenemen want kai wilde niet naar huis dus ook niet het cadeautje vasat houden. zat in selofaan verpakt dus heb hel al gezien

maar hij heeft het heel samen zzweerderig met z;n vader verstopt

:inlove:





Hier staat het nog ingepakt op de kast te pronken. Samen met de bloem voor opa snor. Mijn vader is vandaag jarig en zondag wordt het pas gevierd. Vandaag aan de telefoon wist hij tot mijn verrassing wel te zeggen dat hij een kadootje had voor opa, maar nog niet kon zeggen wat. :think:



En dat terwijl ik vorige week nog bij het uitgaan van de “school” even de klas in moest. Doet Tejo wel vaker, dus ik ging mee. Zegt een van de 2 juffen die nog binnen was doodleuk, dat ik het eigenlijk nog helemaal niet mocht zien (tegen Tejo :wink: ) :mrgreen:

Het is dat Rinse 's avonds zei dat ze waarschijnlijk voor moederdag bezig waren.



De buurjongen zit op dezelfde psz alleen andere dagen (beide dagen een dag later) en die zei heel specifiek tegen zijn moeder dat hij een groot geheim had en dat zei het absoluut niet mocht weten.



:think: Nu vraag ik mij dus wel af of de 2e dag specifiek benadrukt is bij de kinderen dat het een geheim is, omdat ik de klas ingetrokken werd :lol:

Maar och…

Ik heb een heel klein ideetje, maar tegelijkertijd geen idee wat het is :lol:



Oeh, ik kan niet wachten (kan ik wel natuurlijk :wink: ) op mijn allereerste ECHTE moederdag kadootje :inlove: :inlove: :inlove:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Th maakt niks op school voor moederdag, doen ze niet aan.

En SL gaat nog niet naar het kdv/peuterspeelgroepje (en volgens mij doen ze er daar ook niks aan). Om nou zelf met ze te knutselen voor mezelf :roll: . We maken wel wat voor mn moeder!



Heb zelf wel een “trauma” overgehouden aan een moederdagcadeau: ik kwam trots de peuterspeelzaal uitrennen om aan mijn moeder te vertellen dat we iets gemaakt hadden voor mama en dat ik dat nog niet mocht vertellen… Werd de peuterjuf boos op mij… en ik schaamde mij, was denk ik 3 en ik schaamde me boos en voelde me klein (zo…).

Nou ja, misschien dat ik daarom nooit zoveel deed met moederdag :wink: .



Maar het duurt ook nog zo lang voor het moederdag is… moet je als peuter/kleuter nog zoooooooooolang een geheim bewaren, pfff!



Lydia-Lev zit je nog op de trap? Of heeft Moeder-Lev je naar bed gebracht en lig je lekker te slapen?

identiteitscrisis hier



:mrgreen: Hij gaat dat ding echt niet aan mij geven denk ik :lol:

@charity wrote:

hihihi jij krijgt het tenminste nog!! :mrgreen:



Charity kwam vorig jaar heel trots vertellen dat ze een kadootje voor me had gemaakt.

eenmaal thuis kreeg ik het niet het was te mooi ze hield het zelf… :doh:




:lol: :lol: :lol:

hier staat het ook netjes op de kast, jammer genoeg weet ik als wat er in zit want ik werk op Ella’s kdv. maar ik weet natuurlijk niet hoe ze het geverfd heeft :inlove:

Gisteren tijdens het eten vroeg Jasper wanneer ‘moederslag’ is :lol: :inlove:

hier vandaag precies hetzelfde… ook 1e keer psz… en mevrouw wilde het ook uitpakken… en ach heb het zelf maar weer netjes ingepakt (zonder snoepjes weliswaar… want die had mevrouw zelf op)



een houten doosje in de vorm van een hartje en dan geschilderd… :inlove:

Gister kreeg ik van het kdv ook een cadeautje mee ‘aan je man geven of zelf opbergen en tot moederdag laten liggen’.

Dus ik netjes aan mijn man gegeven, hij het in zijn nachtkastje gezet, Jurian komt vanmorgen onze slaapkamer ingewandeld, pakt het cadeautje uit het kastje en had het al bijna open :slight_smile: Net op tijd tegen kunnen houden, want dat vind ik helemaal niet leuk. Mijn allereerste ‘zelfgemaakte’ moederdagcadeautje (vorig jaar zat hij nog net niet op het kdv :wink: ), dat moet een enorme verassing blijven :smiley:

@marloes vip wrote:

Wat heerlijk!! Onze middelste zat op de psz, kwam thuis met een moederdagcadeau en zei: ik vertel lekker niet dat ik voor jou een vlinder geschilderd heb en ook niet dat ik die onder mijn bed verstopt heb. :inlove:






en jij blijft nou piekeren wat het nu eens kan zijn :think: :inlove:

ik weet ook al dagen niet dat het onder in haar kledingkast ligt :wink: