Sneller zwanger m.b.v. edelsteen?

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een edelsteen (rookkwarts) gekocht die je op je huid moet dragen. We waren toen bijna een jaar bezig om zwanger te worden toen ik hem aanschafte.Ik bleek uiteindelijk zwanger maar was dat eigenlijk al toen ik de steen aanschafte. Dus kan niet zeggen dat het geholpen heeft :snooty: . Heb nu weer zo’n zelfde steen gekocht ( de andere was ik kwijt :wall: ). En ik hoop dat het dit keer helpt :pray: . Heeft er iemand ervaring met het dragen van een edelsteen m.b.t. zwanger worden? Ben benieuwd want je weet natuurlijk nooit of het echt geholpen heeft of dat je toch wel zwanger zou zijn geworden.

Ik heb ook een rookkwarts om maar die heeft mij denk ik niet geholpen. Draag hem al een jaar maar ben sinds kort zwanger door iui.

Heb hem nog wel om maar geloof er niet in.

Wat ik wel geloof is het hebben van een boeddha. Maar das weer een heel ander verhaal.

Liefs, Chantal

Ik geloof daar eigenlijk ook niet in. :think:

http://www.babettebijoux.com/halfedelstenen.html

kijk daar maar eens…

of het werkt…nee persoonlijk geloof ik er niet zo in omdat vruchtbaarheid zo een complex proces is :shifty:

Of het inderdaad helpt…geen idee :think: .Maar ik denk maar zo…baat het niet schaadt het niet.

Dacht dat de bevruchting toch vooral te maken had met het eitje en zaadcelletje wat samen moeten smelten, of daar ook een steen bij komt kijken :think: :lol:

Ik geloof er niet in, maar als je het wel doet, kan het net voor dat beetje positieve instelling zorgen waardoor je minder gestresst bent en het dus wel lukt. Dus gewoon doen zou ik zeggen, idd baat het niet schaad het ook zeker niet!!!