Hello ladies!
Heeft iemand ervaring met de zgn. snelle tests? Die geven al resultaat
bij een concentratie van 10 mIU (milliinternational units). De meeste
tests zijn 20 mIU.
Gisteren gaf de test zéér vaag positief, maar nu las ik dat vrouwen
sowieso een HcG van 5 mIU hebben… dan is dat vage streepje
dus eigenlijk niks… Duhhh? Jaaah, ik weet het gewoon even geduldig
wachten tot mijn RDD (a.s. dinsdag) maar het heeft een reden.
Afgelopen donderdag verging ik van de buikpijn en héftige rugpijn erbij.
Ik was helemaal doodop en begreep echt niet waar die pijn nou vandaan kwam. Een vriendin vertelde dat zij hetzelfde had gehad toen ze zwanger werd van haar 2e kindje. Sommige vrouwen voelen dit bij de innesteling.
Dus… vandaar. We zijn erg hoopvol, want dit kindje is heel erg welkom!
Heeft iemand ervaring met de tests, of met buikpijn als voorbode van
zwangerschap?
Fijne moederdag nog allemaal en groetjes van
Chip
ik ken de test niet, denk dat je toch even moet afwachten nog.
Hoop voor je dat je over een paar dagen positief kan testen.
de test ken ik niet , maar een vaag streepje vind ik een steepje.
ik heb ook heel vroeg getest vanwege menstru pijn en toen was ie ook heel licht, maar wel zwanger :dance:
dus ik hoop het heel erg voor je hij word vanzelf duidelijker
ik duim voor je
Hé meiden,
Bedankt voor jullie berichtjes. Deze tests zijn te vergelijken met Clear Blue. Jaaah, ik weet het geduld zucht maar da’s vaak het probleem.
Deze komende dagen zal ik flink plannen, zodat ik geen tijd heb om
erover na te denken. Mijn man is al zo zeker van de zaak dat ik voor
moederdag een pandora bedeltje (wiegje) kado gekregen heb. Wat
een scheet…
Zodra ik meer weet dan laat ik van me horen.
Byee
Volgens mij juist niet te vergelijken met Clearblue… Maar met de zgn Ultra test van bijv Matcare. Een test die je 6 dagen voor NOD zou kunnen doen.
Bij mij was die 4 dagen voor mijn NOD positief en zie banner… :inlove:
Echter… deze tests zijn niet erg in trek, aangezien ze ook positief uit kunnen vallen terwijl het op dat moment (voor NOD) al mis is. Dit gebeurt namelijk heel vaak, maar vrouwen merken dit niet doordat ze denken ongesteld te zijn. In feite is het dan een hééééél vroege miskraam…
Ik weet nietof ik het goed uitleg, maar hoop dat de boodschap overkomt! :shifty:
Affie daar heb je een goed punt hoor - ik ben voor lasse een paar keer heel pril zwanger geweest maar het nestelde niet goed in ofzo, dus allerlei verschijnselen maar keurig op tijd ongi (wel iets anders dan anders maar toch ongi)
Uiteindelijk moet je toch overtijd raken. Wachten is een hele klus. Ik heb de afgelopen weken ook weer de dagen als stroop voorbij zien komen maar ik ben er bijna :shifty:
Zo is het maar net! Ik ben ook geen ster in t wachten haha!
Maareh… jij morgen op je NOD een positieve test, ik weer een goede echo!
DEAL?!
Spannend, hoop dat je snel een duidelijke positieve test hebt!
Affie, lijkt me een goede afspraak met Bella, zal ik dan over een paar dagen volgen met een positieve test??!! Succes morgen!
Liefs,
Hoop
Bella, Affie en Hoop, is jullie NOD ook morgen! Wat spannend zeg. Ik hoop dat het gaat lukken. Hoop het snel te horen!
Groetjes,
Toontje
Ik wacht nog even met testen - donderdag denk ik als ik voor mijn gevoel echt overtijd ben.
Helaas voor mij geen goeie ronde. Volgens mij is mijn ongi begonnen,
maar het is heel anders dan normaal. Alleen maar een beetje, het zet
niet echt door. Alle klachten heb ik nog en vanochtend had ik ook nog
39,5 koorts! En dat terwijl ik me niet eens ziek voel.
Op de site had ik gelezen dat sommige dames hun temp s’ochtends bijhouden om bijv. de eisprong te kunnen ontdekken. Puur toeval dat
ik dit dus wilde doen, zodat ik het bij kan houden.
Ik weet het niet meer hoor. Laten we hopen dat het jullie beter afgaat.
Goed van je dat je tot donderdag wacht Belle ;-).
Succes allemaal!
Ahum, Affie. Zie nu pas dat je helemaal niet (of eigenlijk juist wel) in de running bent voor de NOD! Gefeliciteerd meid. Gaat het goed? Heb je al een echo gehad of zit die nog in de planning?
Nou JA, zeg! Ik lijk wel zwanger! Heb helemaal scheel over jouw berichtje heen gekeken. PFffffff… schiet lekker op zo. Succes met je echo :oops:
En je hebt gelijk hoor, die vroege tests daar ga ik de volgende keer echt niet meer voor. Mijn man en ik hebben de afgelopen dagen echt de zenuwen gehad, nóg meer dan normaal omdat we dachten een pos. test te hebben. Doen we niet meer dus.
Kan zijn dat je pril zwanger bent geweest - maar 20% van de bevruchtingen eindigt in een positieve test. Dus wellicht was je een van de 80% maar heb je wel gereageerd op de hcg die toch is vrijgkomen en de celdeling die toch energie heeft gekost.
Ik heb het vorige maand nog gehad, toch ongi maar wel anders dan anders.
Vandaag nog geen ongi gezien dus wellicht overtijd en dat is voor mij een goed teken.
Hoi Bella,
Je hebt helemaal gelijk, je merkt gewoon dat het geen gewone ongesteldheid is. Gelukkig wordt de buik- en rugpijn nu langzaam minder.
Hoe zit het met jouw ongi? Nog geen rode duivels? SPÃ?NNEND!
Ik duim voor je!
liefs