We zitten met de maartmama’s gezellig te kletsen. Maar elke keer als ik een bericht heb geplaatst en de andere meiden daarna een bericht plaatsen dan moet ik elke keer opnieuw bij dreumesgebabbel kijken om de nieuwe berichten te lezen. Erg irritant. Maar het gekke is, toen we in het oude deeltje aan het kletsen waren, toen kwamen de nieuwe berichten er gelijk onderaan te staan.
Hoe krijg ik het nou zo dat de neiuwe berichten er weer gewoon achteraan komen?
Is het een beetje duidelijk zo? Ik weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven.
het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt
zou je het anders kunnen uitleggen?
gebruik de f5 toets (of de refresh als je een mac hebt). als ik je vraga goed begrijp, is dat de oplossing…
De vernieuwen knop gebruik ik ook al, maar dat is toch niet helemaal wat ik bedoel.
Ik zal het nog een keer proberen uit te leggen.
We waren met een stel aan het kletsen. Snel reageren op elkaar dus snel berichten achter elkaar plaatsen.
In het vorige deel, kon ik het nieuw geplaatste bericht gelijk onderaan de pagina zien. Maar nu in het nieuwe deel, moet ik dus steeds op de knop vernieuwen klikken of elke keer terug naar dreumesgebabbel en dan ons deeltje opzoeken, voordat ik dus het laatst geplaatste bericht kan lezen.
Hoe krijg ik het nu weer zo dat ik de berichten gelijk kan lezen?
:eh: Is het zo duidelijker?
Er is niets verandert aan het forum. Als je direct terug komt in het topic staat het er wel al.
Als je de back button gebruikt kan je browser nooit weten dat er nieuwe berichten zijn en zul je hoe dan ook moeten F5en.
:think: klinkt logisch, maar ik blijf het vreemd vinden.
Ik durf te zweren dat de berichten er gelijk te zien waren.
Maar iig bedankt voor de antwoorden :thumbup:
En ik zal voortaan de f5 knop gebruiken :mrgreen: