Ga het toch hier eens proberen. MP struin ik normaal af voor dit soort dingen,maar het wachten op wel/geen reacties e.d. heb ik even geen tijd voor.
Ik zoek voor Eli nog een sneeuwbroek/skibroek. Mag oud zijn,als hij nog maar heel of bruikbaar is. Heb er voor Jo al een gevonden. Mocht het deze winter weer eens lekker gaan sneeuwen lijkt het me wel leuk als ze beide een broek hebben om eens goed los te gaan in de sneeuw i.p.v. natte spijkerbroeken met een maillot er onder. Hij heeft maat 104 van spijkerbroek nu. Jo heeft er 1 in zijn spijkerbroekmaat, het viel me op dat ze alsnog best groot zijn,dus een hele grote 98/104 mag ook.
Dus wie o wie heeft er een liggen en wil er vanaf (wil hem graag overnemen).
Onder het mom niet geschoten,altijd mis,plaats ik dit maar eens. Ben erg benieuwd en vast dank!
Ik was er ook naar op zoek.
Maar heb gisteren bij de H&m voor de 2 kids een sneeuwbroek gehaalt.
Ze waren maar 9,95 ze zijn niet super dik zoals een skibroek maar prima om ermee in de sneeuw te spelen.
@esmie wrote:
Ik was er ook naar op zoek.
Maar heb gisteren bij de H&m voor de 2 kids een sneeuwbroek gehaalt.
Ze waren maar 9,95 ze zijn niet super dik zoals een skibroek maar prima om ermee in de sneeuw te spelen.
Thanks, zal eens kijken of ik snel tijd heb. Dik hoeven ze ook niet te zijn, als ze maar waterdicht zijn. Gewoon voor over de broek of alleen buiten spelen.
Ik heb er vorig jaar 1 voor Jesse gehaald bij de Scapino.
Weet alleen geen prijzen meer…