Sneeuw op komst

@Vicky wrote:

Ik haat sneeuw :twisted:




kook!! Echt helemáál geen zin meer in! :hand:



vanmiddag zomerschoenen gekocht hihihi

@Claudie23 wrote:

:mrgreen:

:snooty: neej tis echt een soort van bui hor


:mrgreen: :mrgreen:

Ik had gewoon even gehoopt dat je zou zeggen: Ja, klopt het is geen sneeuw, het wordt gewoon donker :mrgreen:



IK WIL GEEEEEEN SNEEUW. Ik had al de balen dat ik morgen die treinreis moet gaan ondernemen…en nu wordt ut alleen maar erger… :cry:

ik vind sneeuw echt heeel erg leuk, maar nu niet meer :hand: Heb nu zin in voorjaarszonnetje, zomerkleren, zonnebrillen, bloesems en bloemen :slight_smile:

En niet meer in natte zooi, handschoenen, mutsen, dikke truien enz :naughty:

@chantalmvbrittany wrote:

in het noord oosten wordt het hevig

eerst zien dan geloven




ik woon in dezelfde gemeente, zal mij benieuwen…tegen 16.00 wel hagel gehad hier

Sneeuw?! :shock: Nee nee… in Arnhem mag het niet gaan sneeuwen hoor :naughty: Ze gaan morgen eindelijk onze tuin betegelen en ik zou het niet zo fijn vinden als dat weeeer uitgesteld moet worden.

hier de hele dag zon gehad maar wel met een harde wind

Hier ook de hele dag mooiw eer…ik wil ook lente!! Hoop dus dat wij gespaard blijven van sneeuw en andere winterse dingen.

hier af en toe zon en regen/hagel!!



ik benook een voorstander voor lente

nah…waar blijft die sneeuw dan? de zon schijnt een gat in de grond hier :eh:

ik moet t nog zien eerst…maar lijkt me wel leuk,lekker sneeuwballen gooien :wink:

geen sneeuw gezien… strak blauwe lucht hier… Het zal wel weer vals alarm zijn ofzo… :wall:

Hier ook geen sneeuw of regen hagel gezien hier schijnt nu lekker het zonnetje!!

Zonnig hier!

Nou hier hagelt het in gelderland maar ik wil juist lente :frowning:

hier zon maar donkere lucht op komst 8)

Hier een stralend zonnetje !!! :dance: :dance:



Ik moet straks (15.15 u) naar de gyne en ben zoooo blij dat het droog is ipv regen en sneeuw !!!



liefs

Gerda

hier nog steeds een mooie strakke blauwe lucht met een heerlijk zonnetje.



Dalijk nog ff zuigen en dweilen en dan op met de buggy naar ons oude huis om wat dingen nog te halen

ik wil ook sneeeeeeuwwww :pray:

nog steeds zon hier

In Veghel (noord-brabant) hebben we net een natte sneeuwbui gehad. We hebben net gehoord van een vertegenwoordiger die in Limburg zit dat hij net in een dorp was waar al 6 cm sneeuw is gevallen :think:



Geef mij maar lekker lenteweer, dus warmer dan 10 graden boven nul. We hebben al heerlijk de eerste lammetjes in de wei en daar vind ik geen sneeuw en koude bij passen. Ik houd zelf ook niet van koude.



Op dit moment schijnt de zon weer volop.

we hebben zojuist wel een tijdelijike hagelbui gehad duurde misschien 5 min.



volgens mij komt er nu weer blauwe lucht aan gelukkig