Sneeuw op komst

getver heb geen zin meer in de kou hoor

geloof er niks van

eerst zien dan geloven

@ilsederooy wrote:

getver heb geen zin meer in de kou hoor




ik heb er ook genoeg van hoor…IK WIL LENTE!!!

@schoen wrote:

@klavertje4 wrote:
hier heeft het al wel flinkgehageld!






dat hebebn we hier idd ook net achter de rug




Hier vanmorgen toen ik naar het werk liep :?

De lente heerlijk!! Sneeuw laat die maar weg blijven vind het levens gevaarlijk als je de weg nog op moet!

heb net mijn ramen gelapt :wall: zul je zien kan ik het weer opnieuw doen…





ik stem ook voor de lente :thumbup:

Hmmm als ik hier zo naar buiten kijken dan zie ik een heerlijk zonnetje en nog niks van sneeuw of hagel te zien, hopelijk blijft dat ook zo, dit zonnetje vind ik heerlijk.

ja leuk… :lol:



Alleen is het een beetje te laat …

Die sneeuw had er met kerst moeten liggen :lol:





Hier gewoon een lekker zonnetje met een stevige wind

Ik haat sneeuw :twisted:

vind sneeuw best leuk… in december of januari ofzo… niet meer in maart… dan moet langzaam de lente komen… Bah, heb daar nu dus helemaal geen zin in he, in sneeuw…

heb er ook geen bal zin meer in…



maar we gaan het wel melden zodra het begint te sneeuwen bij een van ons he? dan kan de rest zich ook voor bereiden… :mrgreen:

in het noord oosten wordt het hevig

eerst zien dan geloven

maar uh …in maart sneeuw is de afgelopen jaren normaler dan met de kerst hoor. Drie jaar geleden er nog een dik pak sneeuw in maart en twee jaar geleden werd dat nog eens dunnetjes over gedaan.



van de knmi site:



Sneeuw in maart

De afgelopen jaren heeft het vaker pas in maart gesneeuwd. Maart 2006 en de lente begon met volop winters weer en talrijke hagel- en sneeuwbuien. In een strook van de Flevopolders naar Overijssel lag op 2 maart 2006 in de ochtend 10 tot 25 cm sneeuw! Heel uitzonderlijk was de sneeuwval op 2 en 3 maart 2005: in een groot deel van het noorden van ons land lag toen 20 tot 50 cm sneeuw! Zoiets komt minder dan eens in de vijftig jaar voor. In Marknesse werd boven de sneeuw op 4 maart -20,7 graden gemeten, de laagste temperatuur ooit in deze maand geregistreerd.

Beetje jammer dat dat nu komt…had ook wel zin in lente (en ik pas mijn winterjas niet meer, dus eigenlijk een beetje eigenbelang van die lente hahaha)









Dat van Maart en sneeuw in combi met Flevoland…

Ik woon in Dronten en idd maart 2005 kon ik alleen nog met moeite teruglopen naar huis. Ik was net een lopende sneeuwpop, heb mijn mannetje nog nooit zo hard zien lachen toen ik voor de deur stond. :mrgreen:



2006 was het minder hier, maar nog steeds een redelijk pakje…



2007 voolgens mij niks toch???



dus ben benieuwd wat 1e week maart 2008 brengt hier in de Flevopolder… :think:

He nee he… :doh:



moet morgen en overmorgen met de trein (en dus met fiets naar station heen en terug) voor een cursus. Ik heb al een vreselijke hekel aan het OV dus laat staan als het ook nog eens fijn zou sneeuwen (en er vertragingen enz. komen)… :evil: . Nee, wat mij betreft mag het pas donderdag gaan sneeuwen ;).

ondanks dat het fris is…blijft het hier (nog) mooi weer…

laten we dat zo houden :pray:

er komt nu gewoon een compleet zwarte lucht deze kant op :silenced:

@Claudie23 wrote:

er komt nu gewoon een compleet zwarte lucht deze kant op :silenced:




Het wordt donker :wink: :mrgreen:

:mrgreen:

:snooty: neej tis echt een soort van bui hor