Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Danielle 22 jaar, en zit met een vraag.
Mijn vriend en ik zijn niet bezig om een kindje te krijgen, maar ik heb zo’n vermoeden dat ik toch misschien zwanger kan zijn.
Ik slik netjes elke dag de pil, en ben zaterdag 20 Oktober ongesteld geworden, dit was een hele normale menstruatie. En duurde 5 dagen. Wij vrijen altijd zonder condoom, omdat ik de pil slik. (We weten natuurlijk dat daar wel een risico aan vast zit.
Zaterdag 27 oktober had ik een beetje roze/bruinig slijm in mijn slipje, dit heeft tot maandag aangehouden.
Wat kan dit zijn, ontpillen lijkt mij niet omdat ik nog netjes de pil slik, en een innesteling lijkt mij daarom dus ook sterk.
Ik hoop dat jullie misschien een idee hebben? Anders moet ik toch maar eens een testje halen.
In ieder geval bedankt alvast voor jullie reacties :inlove:
uhm, ik zou zeggen testen!! Maar t kan ook zo zijn dat je pil te licht is. Maar doe een test dan weet je dat in iedergeval.
Ik slik de microgynon 30 al bijna 5 jaar, heb nooit eerder het idee gehad dat ik zwanger zou kunnen zijn. En het is ook voor het eerst dat ik roze slijm verlies. Dus het lijkt mij sterk dat de pil te licht is eigenlijk.
bedankt voor je snelle reactie!
Je schrijft roze/bruinig slijm… Ik heb vorige maand (en ook deze maand weer) ook een week lang last gehad van bruinig slijm/afscheiding en ik had een bacteriële infectie. Ik zou gewoon even een testje doen en als je niet zwanger bent even de huisarts bellen.
Toen ik nog de pil slikte had ik dat ook heel regelmatig, ongeveer twee weken na het begin van mijn laatste menstruatie. Nooit zwanger geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er soms stiekem op hoopte :mrgreen:
Op zich zou nu een test doen te vroeg zijn aangezien je waarschijnlijk aankomend weekend pas ongesteld moet worden, of heb ik dat mis? Ik zou wachten tot na de dag dat ik ongesteld zou moeten worden, als je dan niet ongesteld wordt een testje.
Ik slik de pil altijd regelmatig. Ik heb geen medicijnen, diaree gehad en ook niet overgegeven. Ook geen jeuk. Ik heb in die 5 jaar tijd dat ik de pil slik nooit eerder een bloeding tussendoor gehad. Vandaag heb ik ineens meer bloed in mijn slipje, heb om 12.00 ook maar een tampon ingebracht omdat het toch veel bloed ineens was. Net ben ik weer naar het toilet geweest en er zat eigenlijk helemaal niets in de tampon. Heel klein beetje bruin slijm. Heel apart allemaal!
Heel erg bedankt dat jullie met mij mee denken.
Hoi Danielle,
Als ik jou was, zou ik gewoon even naar de ha bellen. Misschien kunnen zij je zeggen wat er kan zijn. Dat je geen pijn oid hebt gehad, hoeft nix te zeggen. Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad waar ik helemaal niets van merkte!
Luister naar je eigen lichaam, jij kent het het beste!
veel succes en laat het ons even weten!
liefs
daffie
@daffie wrote:
Hoi Danielle,
Als ik jou was, zou ik gewoon even naar de ha bellen. Misschien kunnen zij je zeggen wat er kan zijn. Dat je geen pijn oid hebt gehad, hoeft nix te zeggen. Ik heb wel eens een blaasontsteking gehad waar ik helemaal niets van merkte!
Naar de ha gaan kan sowieso geen kwaad, maar komt bloed van een blaasontsteking niet uit je urinebuis? Dit lijkt bloed uit de vagina/ baarmoeder te zijn, toch?
een blaas ontsteking lijkt mij niet, dat heb ik wel eens eerder gehad. Maar daar lijkt dit totaal niet op. Overigens moet ik wel vaker naar de toilet dan anders.
Vanochtend vroeg een tampon in moeten brengen, na 3 uurtjes zat die al behoorlijk vol. Daarna… helemaal niets meer!
Wanneer zou je nou echt ongesteld moeten worden?? Dit weekend?
volgend weekend
Ik slikte de Yasmin ook jaren lang en vanuit het niets werd die gewoon te licht en had ik heel vaak last van doorbraak bloedingen. De ene ker meer als de andere keer. Maar meestal wel bruinig. Gewoon naar de ha gaan!
verder niemand die een idee heeft hoe dit kan?
@Danielle22 wrote:
verder niemand die een idee heeft hoe dit kan?
Als je het echt per se wilt weten moet je maandag even naar de huisarts.