Sorry hoor, even een ego berichtje…
Ik heb een redelijk regelmatige cyclus van 5 weken. Ik hou mijn ei-sprong in de gaten dmv 'gevoel’en afscheiding. Heb vaak buikpijn rond mijn eisprong.
18 / 19 dagen na ongi dacht ik dat ik mijn eisprong had (steken in buik, ei-witachtige afscheiding, draderig (tmi, sorry)
25 / 26 na ongi buikpijn, ongesteldachtig (‘vruchtbare’ slierterige afscheiding).
Maar ik moet pas volgende week do ongesteld worden. Was dat net dan een eisprong? Is het dan niet erg kort voor de NOD (10 dagen???)?
Ik snap mijn eigen lijf niet meer, want als het van de week mijn eisprong was wat voelde ik de vorige keer dan?
Sorry voor het ge-emmer, ik snap mijn lijf niet meer. Heb wel een keer ovutesten gehad maar daar werd ik ook niet wijzer van…
Na ja, dan moeten we maar de hele tijd om te 2 dagen vrijen… Pfffff.
Groetjes,
Femke
“grappig” want ik heb dus ook 2 keer per maand zoiets. Standaard. Ik denk altijd: oh eisprong en een week later denk ik het weer.
En beide keren is het ongeveer zoals jij het beschrijft.
Aan mij heb je dus niks he.
toevallig heb ik dat dus ook gehad gister :think:
dus ik lees ff mee
misschien eens met ovulatietesten kijken wanneer je pcies je ei hebt?
er zijn van die dipsticks die niet erg duur zijn…
suc6
Hoi, sorry dat ik nu pas reageer. Was lekker een paar nachtjes weg. Ik heb al ovu-testen geprobeerd, krijg een lading hele lichte streepjes, dan een aantal wat donkere (ongeveer een week) en dan weer lichte. Heb het maar 1 cyclus gedaan omdat ik er niet zoveel mee kon.
Maar wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met zo’n raar lichaam
Vraag me uiteindelijk af hoe kort een luteale fase kan zijn…
Weet iemand dat?
Groetjes,
Femke
Afgelopen cyclus was ik ook even in de war. In de tweede week dacht ik mijn ei gevoeld te hebben, ook gemerkt aan vruchtbaar slijm.
De derde week had ik ook de hele week buikpijn en veel afscheiding waardoor ik ging twijfelen of ik toch niet later mijn ei zou krijgen.
Uiteindelijk klopte mijn eerste gevoel wel, had gewoon een cyclus van 28 dagen en was mijn ei in de tweede week geweest.
Deze cyclus ga ik voor het eerst ovulatietest doen om mijn vermoeden te bevestigen. Ik neem overigens wel de digitale, want die streepjes lijken mij inderdaad moeilijk te begrijpen.
Update:
Denk dat het de innesteling was de 2e keer, want…
BEN ZWANGER!
Dank voor het meeleven!!!
Groetjes,
Femke
Gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
GEFELICITEERD!!!
JA JOH je meent ut wat cool he ,
GEFELICITEERD !!!
Alle goeds gewenst meis
Liefs Bianca
gefeliciteerd met je zwangerschap
zo toppie!!! :dance: :dance:
gefeliciteerd!!! :thumbup: geniet ervan :thumbup: :thumbup:
wow, gefeliciteerd! :thumbup:
:dance: :dance: :dance: :dance:
gefeliciteerd!!!
Dank voor alle lieve felicitaties!!!
En voor degenen die ook graag willen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs,
Femke
:dance: :dance: Gefeliciteerd!!! :inlove: