Snack a Jacks

Wat vinden jullie van deze dingen???

Nou ik moet eerlijk bekennen… :oops:

Aan de Snacker Jack Specials met chocolate chip ben ik zoooooo

verslaafd!

Ik zit er nu aan en heb op deze morgen al meer dan de helft op…

van een rol. :oops: :oops:

Alleen de caramelvariant vind ik heerlijk, de rest :sick:

Die heb ik ook nog een rol, maar deze wilde ik graag es proberen :mrgreen: :oops:

Ze hebben een tijdje appel en kaneel (meen ik) gehad. Die vond ik ook erg lekker maar heb ik eigenlijk nooit meer gezien.

De hartige snacks vind ik ook erg lekker, met Creams en Chives geloof ik dat die heten.

Die met appel en kaneel ken ik helaas niet.

die met de chocolade vind ik eigenlijk geen smaak aan zitten :thumbdown: Met caramel vind ik wel lekker en die met kaas ook.

Ik vind de caramel erg lekker, maar koop het niet vaak, vind het best prijzig. Dus alleen in de aanbieding eet ik ze :wink:

Misschien is dat ook de reden dat ik die met chocola niet ga proeven, wat nou als die nog lekkerder zijn? :shifty:

En die hartige varianten vind ik niets :sick:

ik vid die met barbecue eruggg lekker

ik vind alleen die met kaas heeeeeel erg lekker!! :drool: :drool:

Ik heb ze nog nooit gehad.

Die met chocolade lijkt me wel lekker, maar vind ze te duur om te gaan proeven. Als ik ze niet lust zit ik met een grote verpakking en dat vind ik dan ‘weggooi-geld’.

Dus ik wacht tot ze een keer afgeprijsd zijn of eens een proefverpakking ofzo.

Hier de chocolade variant :drool: en af en toe caramel.

ik moet bekennen dat ik snak a jacks echt niet lekker vindt heb die chocolade variant nog niet op.

vind ik echt :sick:

de kaas vind ik wel lekker verder weet ik het nog niet :wink:

@Rooike wrote:

Wat vinden jullie van deze dingen???

Nou ik moet eerlijk bekennen… :oops:

Aan de Snacker Jack Specials met chocolate chip ben ik zoooooo

verslaafd!

Ik zit er nu aan en heb op deze morgen al meer dan de helft op…

van een rol. :oops: :oops:

Precies die zijn zooooooooooooooooooooo verslavend, ik eet ook zo met gemak een halve rol op (of misschien wel een hele :oops: )

Barbecue :drool: :drool: :drool: !

Caramel, cheese en chocolade ook erg lekker, chocolade-toffe niet echt geweldig. Jammer dat de cream en hives neit in die grote wafels te krijgen zijn…

Ik heb ze altijd in de kast, ideaal tussendoortje!

Ik vind ze allemaal heerlijk ! :drool:

Chocolade heb ik nog nooit gehad, maar ga ervan uit dat ik die ook heerlijk vind, want ik ben gek op chocolade !

Ken alleen de grote kaas dingen, best aardig te eten (maar niet als manlief in de buurt is, want die gaat over zijn nek van de lucht! ha ha)

Je hebt kleine zakjes met mini Jacks in de smaken kaas, caramel en barbeque. En dan heb je nog de grote rollen in diverse smaken. Ik vind de kleine zakjes bbq wel lekker en een goed alternatief voor een vette zak chips als ik toch wil snacken maar niet echt aan wil komen :angel:

Ik vind alleen 75 cent voor zo’n klein rotzakje erg prijzig :?

caramel :drool: