s'nachts koude handen

Mijn dochter heeft altijd ijskoude handen als ze uit haar bedje komt. Haar handen haalt ze altijd boven het dekentje uit.

Ik heb niet echt het idee dat ze er last van heeft, maar het lijkt mij zelf zo rot om met koude handen te slapen.

Maak ik mij nu druk om niks? Herkennen jullie het? Wat doen jullie eraan?

Mijn dochtertje heeft ook altijd koude handjes, toen ze nog heel klein was deed ik van die speciale handschoentjes aan doen ze ook vaak aan zodat ze zich niet kunnen krabben. Maar met 5 maanden passen die al niet meer ben ik bang.

Maar hier heb ik ook niet het idee dat ze er last van heeft, maar denk ook niet dat ik er iets aan zou kunnen doen :roll:

ik ben opgegroeid in een huis zodner verwarming, en wij lagen als baby’s dus echt altijd met van die blauwe klompjes als handjes :? Maar als babytje schijn je daar dus echt helemaal geen last van te hebben…dus nee je hoeft je geen zorgen te maken.

(toen ik met nano als baby in mijn ouderlijk huis sliep (nog steeds geen verwarming), vond ik het echt vre-se-lijk, dan ging ik hem 's nachts voeden, en dan zaten die twee ijskoude handjes tegen mijn borst. arm kind. maar toen kreeg ik dus uiteraard de opmerking dat wij dat vroeger ook allemaal hadden en zo)

haha een typies baby probleem :smiley: vrijwel alle baby’s slapen met hun handjes boven het hoofd en hebben daardoor ijskoude handjes.

en bijna geen enkele baby heeft er last van :slight_smile:

Zolang de rest van het lichaam wel lekker warm is en ze er zelf niet wakker van wordt zou ik me er geen zorgen om maken hoor :slight_smile:

Mijn zoontje heeft ook altijd koude handjes, soms zijn ze bijna blauw. Maar ze schijnen er idd geen last van te hebben, zolang ze verder maar lekker warm zijn :slight_smile:

Gelukkig kan het geen kwaad.

Bedankt voor de reacties

@fiep klophout wrote:

(toen ik met nano als baby in mijn ouderlijk huis sliep (nog steeds geen verwarming), vond ik het echt vre-se-lijk, dan ging ik hem 's nachts voeden, en dan zaten die twee ijskoude handjes tegen mijn borst. arm kind. maar toen kreeg ik dus uiteraard de opmerking dat wij dat vroeger ook allemaal hadden en zo)

Denk dat we als moeder het meeste last van hebben ja :lol: , brrr die koude handjes tegen je borst erg herkenbaar

ken dat heb er her ook last van. En er is zeker niets aan te doen.

die koude handjes, heerlijk zo s ochtends tegen die overvolle borsten :slight_smile: