S'Nachts ineens weer in bed plassen

Hallo,



Mariano is nou meer als een half jaar zindelijk.Alleen in de nacht droeg hij nog een luier.De laatste 3 weken heeft hij zonder luier geslapen en dat ging super.Maar nu heeft hij al 3 nachten achter elkaar in bed geplast :?

En ook op verschillende tijden :think:



Gisteravond eerst al om 22.30 een natte broek,toen naar de wc gebracht maar hij moest niks.We hebben hem bij ons in bed genomen(zoals elke nacht) en toen om 3.30 hoorde ik wat en voelde ineens dat mijn kont nat werd.Ik dacht eerst oh oh dat ben ik toch niet :wink:

Maar hij had weer geplast.



Waar kan dit door komen,hij gaat voor het slapen gaan altijd naar de wc.Er is niks veranderd in die weken aan zijn drinken ofzo.



Moet ik hem weer een luier om doen? Of iets anders?



Esmie

Neeee, geen luier om doen…



Hij is toch zindelijk? En dat denkt hij ook…Dus niet nu na een kleine terugval weer een luier om gana doen. Dat is veel te verwarrend.



HEt is dus gewoon een terugval…Niets bijzonders behalve dan vervelend. Ik herken het en duurt vaak maar een paar daagjes.

Ok geen luier meer.



Hopelijk duurt het gewoon eventjes en heeft hij zoals jij het zegt een terug val.

Hoi,



Onze Sem is nu al bijna 1 jaar dag en nacht zindelijk, maar sinds 2 nachten plast hij weer in bed.



Nu is papa op wintersport dus ik link het een beetje daaraan.



Hij komt dan huilends naar mij toe en zegt ik heb in bed geplast.



Nog tips voor mij…

Hoi Esmie,



Ik herken het niet maar denk toch zeker dat het een terugval is. Ik hoorde op de PSZ dat dat wel vaker gebeurt bij een komst van een broertje of zusje. Had dat nog nooit gehoord maar misschien dat het daar door komt :think:



Succes :-*



Gr. CLaudia