Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet doen.
Mijn dochter wordt elke nacht om 4 uur half 5 wakker en dan huilen, we gaan erheen speen weer terug in de mond en dan weer weg, met het gevolg ze gaat gillen en krijsen.
We wachten even maar het huilen houdt maar niet op, en ja we hebben ook buren dus dan maar weer erheen en haar uit bed halen.
Even bij ons in bed en dan weer terug maar ja dat is geen oplossing. Soms is ze dan stil maar soms ook niet en dan gaan we weer van voren af aan.
Ik weet dat ze nu dromen en misschien droomt ze nu veel waardoor ze elke nacht wakker wordt maar dit houden we niet lang meer vol.
Ze is ook heel erg druk in bed, ze wandelt het hele bed door, heb al een combi sleeper moeten kopen omdat ze niet onder de dekens blijft liggen.
misschien dat dat het is dat ze veel te druk is maar ik weet het niet meer.
Heeft iemand tips over wat we kunnen doen, laten liggen en huilen ben ik geen voorstander van maar misschien test ze ons nu uit?
De tips welkom!!!
Groetjes en alvast bedankt!
Heeft ze misschien honger? Anique sliep al vanaf 9 weken door maar rond de 8/9 maanden kwam ze opeens 's morgens vroeg (tussen 5 en 6) voor de ochtendfles.
Ik weet het anders ook niet… SUCCES!
Cleo heeft ook soms van die nachten, ik laat dr nooit huilen maar neem haar dan bij ons in bed en als ze weer moe word leg ik haar terug meetsal gaat dat wel goed soms idd weer van voor af aan maar dan komt er een tand door, dus misschien dat het daaraan ligt?
anders misschien bezoekje aan d eosteopaat om enventuele klachten uit te sluiten
Ik denk dat er twee nieuwe tanden door komen maar dit gaat zo al een paar weken, iniedergeval wel 4 weken.
Soms horen we haar ook niet maar heeeeel vaak wel.
Maar je zegt een osteopaat, wat zou die er aan kunnen doen, zou er iets lichamelijks aan de hand kunnen zijn. Ze is verder wel heel normaal over dag, erg levendig niet moe te krijgen. Ze slaapt wel erg weinig overdag.
Dolfijntje 12 honger heeft ze soms, maar eigenlijk zou dat niet kunnen ze krijgt zoveel te eten en melk dat het bijna te veel is dus ik wil geen fles geven.
Ik hoop dat het vannacht goed gaat
Ashes aangezien marije even oud is als cleo, zou jij je etens schema wat jij doet eens willen vertellen??
Alvast bedankt!!
Groetjes