Zit hier met een raar en erg vervelend probleem
Vorige week vrijdag was ik aan het smsen met een kennis, en zo van uit het niets ontvang ik geen smsjes meer van hem, na uitzoeken kwam ik er achter dat ik dit ook met meerdere mensen heb,
Die avond kreeg ik telefoon van een man die ik niet ken,
hij zei; dit mobiel nummer wat ik bel is van mijn vrouw, dus ik zo van dat kan niet.
dus nummer gevraagd hij heeft deze opgelezen van zijn brief af en ja hoor precies het zelfde 06 nummer als die van mij,
heb hierover vodafone gebeld maar dit kon volgens meneer niet,
na 3 dagen nog geen smsjes gekregen te hebben vodafone weer gebeld,
deze dame zei; bel meneer nogmaals en vraag welke provider hij heeft,
zo gezegd zo gedaan, toen ik meneer weer belde gaf hij aan dat zijn vrouw smsjes wat voor mij bedoeld waren binnen had gekregen,
heb hem gevraagd of hij mij er een paar op wou noemen met telefoonnummer.
hij heeft dit gedaan en ja die berichten waren voor mij.
Vodafone weer gebeld, en aangegeven dat meneer bij t-mobile zat.
en heb er meteen bij aangegeven dat hij mijn prive smsjes voor kon lezen.
Dit kon absoluut niet volgens vodafone. :wall:
Ik weet het echt niet meer wat te doen!
weet iemand van jullie het?
Wat heb ik geprobeerd.
Mijn simkaart gereset (bij telefoonwinkel)
telefoon opnieuw aangezet,
telefoon terug naar fabrieksinstellingen gezet,
simkaart een dag in een andere telefoon gedaan.
en nog ontvang ik van zover nu bekend 3 personen geen sms,
van mijn vriend ontvang ik ze wel, en familieleden ook wel
Heb dus aangegeven evt. ook van nummer te willen veranderen maar ik ben niet van plan om 15 euro te gaan betalen omdat hun de boel niet op orde hebben…
Sorry voor het lange verhaal maar word een beetje moedeloos van vodafone.
Wow dat is vreemd zeg! :o moet toch niet zomaar kunnen? Zit die andere mw ook bij vodafone?
Ik zou zeker vragen of ze dit eens goed willen uitzoeken!
Mijn man zegt dat het dus wel kan (sms expert, is zijn werk ;)). Het kan gebeurd zijn bij het meenemen van het nummer van de ene naar de andere provider.
Volgens hem moeten de providers samen uit gaan zoeken wie er recht heeft op dat nummer en zorgen dat de ander een nieuw nummer krijgt, of zijn ouder nummer terug krijgt.
Dat bijv. het bellen wel goed gaat en het sms’en niet kan komen doordat allebei een andere routering hebben. (zegt mij niet zoveel maar mijn wederhelft zegt het, dus zal het wel kloppen :))
Als Vodafone nu flauw doet, kun je misschien aan die vrouw vragen of zij contact opneemt met t-mobile, zodat zij het overleg kunnen starten?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
@Cynthia wrote:
Mijn man zegt dat het dus wel kan (sms expert, is zijn werk ;)). Het kan gebeurd zijn bij het meenemen van het nummer van de ene naar de andere provider.
Volgens hem moeten de providers samen uit gaan zoeken wie er recht heeft op dat nummer en zorgen dat de ander een nieuw nummer krijgt, of zijn ouder nummer terug krijgt.
Dat bijv. het bellen wel goed gaat en het sms’en niet kan komen doordat allebei een andere routering hebben. (zegt mij niet zoveel maar mijn wederhelft zegt het, dus zal het wel kloppen :))
Als Vodafone nu flauw doet, kun je misschien aan die vrouw vragen of zij contact opneemt met t-mobile, zodat zij het overleg kunnen starten?
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
tnx.
mevrouw heeft contact gehad met t-mobile,
en ik met vodafone,
ik heb het nummer al vanaf 2007 en mevrouw vanaf vorige week vrijdag vandaar dat vodafone zegt dat dit absoluut niet kan :wall:
zit er over te denken om de contact met de advocaat op te nemen wat mijn rechten zijn want zo wil ik van mijn contract af!
mijn privacy word zo ook geschonden (ook al staan in de smsjes nu geen persoonlijke/geheime dingen)
Kun jij zelf t-mobile niet bellen? Als je bewijs hebt dat jij het nummer al vanaf 2007 hebt… :?
Je hebt pb.
@Cynthia wrote:
Kun jij zelf t-mobile niet bellen? Als je bewijs hebt dat jij het nummer al vanaf 2007 hebt… :?
het bewijs heb ik (al mijn telefoonrekeningen heb ik nog

dus met t-mobile kom ik ook al weinig verder

heb zelfs met mijn kameraad zijn t-mobile abonnement gebeld en ja het nummer is wel bekend maar als pre-paid en daar konden ze niets mee :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
sjemig wat een toestand zeg, wel een slechte zaak hoor dat er waarschijnlijk zo slecht gecontroleerd wordt op nummers.
Ik zou t er in elk geval ook niet bij laten.
succes ermee…lijkt me erg vervelend :hug:
@Natascha1975 wrote:
sjemig wat een toestand zeg, wel een slechte zaak hoor dat er waarschijnlijk zo slecht gecontroleerd wordt op nummers.
Ik zou t er in elk geval ook niet bij laten.
succes ermee…lijkt me erg vervelend :hug:
ja zeker slecht, maar heb weer een beetje hoop dankzij Cynthia en haar man (die proberen het in iedergeval! :dance: )
Je hebt weer een heule lange pb.
Je bent een SCHAT!!! :dance: :-* :-* :-*
:oops: :oops: :oops:
Ik ken dat. Zo kreeg ik eens een sms met;
Hey Lonneke, hoe was het in de big apple? Groetjes
En ik dacht bij mezelf… ik ben nog nooit buiten europa geweest?! :eh:
Ik heb ook een periode gehad dat ik vaak telefoontjes kreeg van vreemde mensen die toch echt het goede nummer hadden gebeld.
Ik heb het idee dat T-mobile nummers vaker dan 1 keer gebruiken, maarja wel heel vreemd natuurlijk…
Ik heb het nummer dat ik nu heb gekregen van mijn broer, Was zijn oude nummer van zijn prepaid telefoon.
Ik heb toen een abbonement gepakt met behoud van nummer.
En toen het abbonenement was afgelopen zou ik ook mijn nummer gbehouden.
Ik kreeg op eens telefoontjes van mensen die ik niet kon, en smsjes van vreemden.
Toen kreeg ik een paar weken later een telefoon rekening van bijna 200 gulden.
Ik kpn opgebeld om te vragen hoe dat kon, ze hadden mijn nummer dus doorgegeven aan iemand anders :shock: Op een simkaart.
Gelukkig hebben ze het allemaal geregeld, en ik hoefde niks te betalen, en nog steeds heb ik mijn eigen nummer.
Zo een dingen kunnen dus inderdaad wel :?
uh marianne, niet dat ik je vaak sms en het zijn ook geen belangrijke smsjes, maar als ik je sms heb ik het idee dat ze ook niet aankomen.
tenminste de ene keer antwoord je wel en de andere keer niet.
en ik stuur toch vaak een vraagzin erin, waar je eigenlijk wel op moet antwoorden
Wij hebben wat anders gehad. Een mevrouw uit Kaatsheuvel staat met ons 06 nr. vermeld in de telefoongids. Dat kan dus ook. Ook een foutje van KPN. Wij hebben het nr. al zeker 4 jaar en worden nog steeds voor haar gebeld
Eindelijk dankzij de hulp van Cynthia en haar man kreeg ik gelijk :dance:
Heb met een meneer van de vodafone gesproken en deze man gaf al aan dat ik de 3e (in 1 week) ben die wat belde met dit probleem,
en alle 3 nummers waren officieel van t-mobile maar door vodafone klanten in gebruik, als het goed is word ik vandaag/morgen terug gebeld over hoe en wat, en moet het na dat telefoontje alles weer gewoon gaan ontvangen.,
Cynthia en Man echt hartstikke bedankt!!! :-*
na heel veel moeite en valse beloftes heb ik een aangetekende brief verzonden.
en rara de brief was donderdags binnen en zaterdags ontving ik van iedereen telefoontjes en smsjes
*mijn tante belde om gewoon weer eens te proberen, pakte dus op en heel rustig aan de andere kan hoi? ik weer hoi… mijn tante juichen aan de andere kan jaaaaaa ik kan je weer bellen dus heb iedereen wat problemen hadden mij te bereiken via mobiel (20 mensen) een sms verzonden en binnen 15 minuten had ik al 15 berichten terug :mrgreen: :dance: :dance: :dance:
Ik vind het nog steeds een raar verhaal dat je eerst gelijk kreeg en dat daarna de problemen gewoon verder gingen. Maar met het wonder van de aangetekende brief is het gelukkig toch nog goed gekomen, hoera! Ben blij voor je dat je weer bereikbaar bent. :thumbup: