Sms-avontuur

Vanmiddag kreeg ik van een mij onbekend nummer de volgende sms:

vader ligt in coma. Ze geven hem nog een week…

Ik wist alleen niet welke vader, van wie.

Eerst terug gebeld, maar ik kreeg een vreemde toon.

Daarna ben ik mijn leerlingenlijsten langs gelopen om te zien of ik het nummer herkende.

Vervolgens heb ik een aantal leerlingen gevraagd of ze het nummer kenden.

Niemand.

Toen een sms terug gestuurd; wat ontzettend rot voor je, maar misschien een vreemde vraag; wie ben je, ik ken dit nummer niet.

Toen duurde het nog een paar uur en even terug kreeg ik een sms:

Marie-Louie

En die ken ik niet :think:

Ik heb netjes een sms terug gestuurd dat ik haar veel sterkte wens en of ze echt een sms naar Lydia wilde sturen.

Geen reactie meer ontvangen, maar ik vond het zo sneu en zo vervelend voor die persoon.

Maf he…

nou, zeker raar zeg… sneu ook :frowning:

erg maf…

en lijkt me ook erg vervelend voor de smser… je vader nog een week te leven, en dan naar iemand dat smsen, en blijkbaar? het verkeerde nummer gekozen te hebben…

ja echt sneu voor haar,en helemaal rot dat het bij een verkeerde persoon aankomt

ach wat sneu zeg…

maar misschien het nummer handmatig ingetoetst en perongeluk net 1 cijfertje verkeerd gedrukt?

kan me wel herrinneren dat ik als tiener eens sms contakt kreeg met iemand die verkeerd had getoetst

is wel een grappig gesprek geworden en later nog op msn … smsen is een dure hobby anders

Gos wat akelig zeg. Kan me idd vergelijkbare smsjes herinneren toen mijn vader in coma lag. Was de snelste manier om vanuit het zh mensen op de hoogte te houden. Maar nou, dan moet je dus wel de goeie nummers intoetsen :frowning:

:kaars:

heb ik pas ook gehad… alleen toen dacht die gozer dat hij het aan zijn vriendin stuurde…

Nou je kan raden wat voor sms-jes ik kreeg. :lol: ( mn man werd bijna jaloers hahahaha nee hoor grapje )

En dat duurde een paar weken. ( had meerdere keren gezegt dat hij de verkeerde had :roll: )

Wat akelig!

Ik heb zelf ook ervaring met verkeerd bezorgde smsjes,

zo heb ik mijn inmiddels ex leren kennen. :oops:

En ik ben zelf ook goed in verkeerd versturen van smsjes,

maar dan wel naar mensen in mijn lijst. :shifty: Druk ik perongeluk op het verkeerde nummer :doh: .

oops had ik hem naar jou gestuurd… toevallig ook een zelfde soort bericht gestuurd en verkeerd :wall: :wall: Nou ja kan gebeuren, hopelijk krijgt de juiste persoon hem ook nog :pray:

kijk dat schoot nog door mijn hoofd 'is er niemand van kok "