sms actie wit licht.

Bedankt, maar dat is die van het sms-je zelf en dat was niet dezelfde volgens Nicje :oops:

daar heb ik met mijn vraag vanmorgen heen gemaild, met als onderwerp vraag actie, en ik kreeg 3 uur later netjes een reactie terug.

moet lukken lijkt me dus

dan gaan wel die gewoon proberen :mrgreen: Bedankt!!

succes!!

Ik heb een mail gestuurd via het contactformulier

Dus niet rechtstreeks naar een e-mailadres :wink:

En van Unive zelf een mail retour gehad, dus weet nu zeker dat zij weten van de actie :wink:

iK HEB KAARTJESSSSSSSSSSSSSSS

GEWONNNNENNNNNNNNNNNNN

AHHHHHHHHHHHHHHHHHH

IIKKKKKKKKKK

WIINNNNNNNNNNNNNN

NNOOITTTTTTTTTTTTTT

WATTTTTTTTTTTTTTTTT

WAT GAAAAAAAAAAAAAAAF

whahaha echt stoer… zitten we daar strax met half KOK…

@ miekske… heb jij ook kaartjes dan???

Bel ik mijn man op zegt ie: oww cool ga ik met je mee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik ben gewoon echt getrouwd met een verwijfde marokkaan :roll: :roll: :roll: :roll:

@mv2kids wrote:

Als alles op dezelfde dag is wel ja!! …ik bied me niet voor niets aan als chauff!! :mrgreen:

(ik dacht…als er al zoooooooveeeeeeeel wat gewonnen hebben…dan moet het mij toch ook lukken?? Net als Faizaa win ik nooit wat…maar nu wel! Gaan we, mits het rijtje wat ik al eerder typte, gezellig met half kok!)

Meetinkje dan maar daar doen?? :thumbup: Kidzcity…daar was wat mee toch?? :wink:

en ik blijf maar smsen en win maar niet…ik wil ooookk :frowning:

NA 2 x smsen heb ik ook 2 kaartjes. :dance:

Nou al 10 smsjes gestuurd en nog niets, jullie zullen alle kaartjes wel weggekaapt hebben :lol:

@miekske wrote:

@mv2kids wrote:

Als alles op dezelfde dag is wel ja!! …ik bied me niet voor niets aan als chauff!! :mrgreen:

(ik dacht…als er al zoooooooveeeeeeeel wat gewonnen hebben…dan moet het mij toch ook lukken?? Net als Faizaa win ik nooit wat…maar nu wel! Gaan we, mits het rijtje wat ik al eerder typte, gezellig met half kok!)

Meetinkje dan maar daar doen?? :thumbup: Kidzcity…daar was wat mee toch?? :wink:

owwww JAAH miekske gezwellig :dance: :dance: :mrgreen:

@Mama_jeanet wrote:

Nou al 10 smsjes gestuurd en nog niets, jullie zullen alle kaartjes wel weggekaapt hebben :lol:

Heb ergens gelezen dat elke 20ste smser kaartjes krijgtr. Dus nog 10 x proberen, en t lukt vast. :wink:

nou ik blijf dus als enige kok-er thuis, :cry: :cry: :cry:

ik ook, heb net geSMSt, maar krijg een berichtje terug dat alle kaartjes al vergeven zijn… :cry:

balen!!!

Maar wel netjes dat ze dat terug smsen, zodat je niet heel veel smsjes verspilt

dat is jammer…

Hier ook een thuisblijver…heb ook een paar keer gesmst maar helaas. Had wel leuk geweest 2 vrij kaartjes.

ik had afgelopen maandag zo’n 40 sms’jes verspild…

en waaraan, aan een concert wat op 10-10 is…

dan zit ik met mijn gat nog in Portugal :dance:

:wall: :wall: :wall: hahaha

Annette :lol: muts :lol: