sms actie wit licht.

Hmm ik heb al meer als 10 keer gesmst maar nog niet gewonnen :frowning: Denk dat ik maar stop met smsen want als de kosten toch niet het normale tarief is dan kon het wel eens duur uitvallen :wink:

Ik heb ook een bevestigingsmail gestuurd, maar niks terug gehad nog… :think: Ik denk dat we in de maling genomen worden. Geloof het pas als we de kaartjes hebben :mrgreen:

heb gisteren ook 2 kaartjes gewonnen,althans dat hoop ik :pray:

hey ik heb geen mail terug gehad…

ga unive eens ff mailen

Nee had hun een aparte mail gestuurd omdat ik wilde weten welke datum het was. Dus nog een extra naast die je zo en zo moet sturen.

Ik heb er ook 2 :mrgreen:

Ik heb alleen met mijn slimme koppie bedacht dat het nummer waarmee ik sms’te niet in gebruik heb, dus dat ik dan voor de zekerheid mijn andere mobiele nummer er ook maar bij moest zetten.

Toen ik op “verzenden” drukte bedacht ik me dat ze dat nummer ter controle nodig hebben :wall:

Hij staat dus wel in het mailtje, alleen niet als eerste nummer :wall: domme muts, ik hoop wel dat ik ze nog krijg en dat we kunnen gaan want ik zit dan erg dicht bij mijn uitgerekende datum :wink:

Let wel op!!! Het is maar 1 prijs per deelnemer!!!

Voor de meiden die hopen op meer geluk :wink:

hier ook 4 kaartjes gewonnen

Een van de dames van borsato forum… heeft gemailt en kreeg te horen dat het 10 oktober is. Het is wel een echte actie dus, maar de advertentie is niet enorm verspreid… en als er 500 keer 2 kaartjes weggeven worden… is dat best wel veel hoor!!!

Kan me nog herinerren met de skyradio actie voor het gala van Zien… daar kon je 2 kaartjes winnen… geloof in totaal 100 mensen, maar het halve borsato forum zat er (incl. Marijke79 en ikke :inlove: )

krijg je ook bericht als je niet gewonnen hebt? ik heb gessmt maar krijg niks terug

Heb net een mail gestuurd naar Unive (dus niet het e-mailadres uit de sms, maar rechtstreeks naar Unive)

Beste Nicole,

Bedankt voor je mail.

Het is een actie van Unive. In de sms die hebt ontvangen staat een emailadres.

Naar dit adres mag je je adresgegevens en mobielenummer mailen.

Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Univé-VGZ-IZA-Trias

Afdeling Merk

Lisette Farkas

Dus ik ga er vooralsnog vanuit dat ik toch misschien wel iets gewonnen heb :shock:

Maar, er zijn vast kleine lettertjes :think: :mrgreen:

(mukkemuk zegt)

lees hier maar volgens mij is het wel! een echte actie

iedere 20ste smser wint kaartjes

http://martine1986.borsatoweblog.nl/log.php?id=49334

Ik ben een tijd geleden ook naar Marco Borsato geweest toen “kinderen” zoveel jaar bestond…

Als je meer dan 5 jaar lid was, mocht je daar heen…

Marco doet dus wel vaker dit soort dingen volgens mij…

heb 10x gesms-t maar niets gewonnen hoor…

hihi martine haar logje hier gepromoot!!

ik had nog ff mail gestuurd en kreeg terug:

Beste Marijke,

Bedankt voor je mail. We hebben je gegevens in goede orde ontvangen.

Binnenkort ontvangt u een sms met meer informatie omtrent de kaartjes.

Met vriendelijke groet,

(mukkemuk zegt)

het lijkt dan toch op een echte actie !!

ik heb er wel zin in het is voor mij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik naar een concert ben geweest … enne het is wel weer een keer lekker om er tussenuit te kunnen :dance:

Dat gaan we wel even zwaaien naar elkaar he :wink:

Allemaal een wit shirt aan met groot reclame voor KOK erop :dance:

@mv2kids wrote:

(mukkemuk zegt)

het lijkt dan toch op een echte actie !!

ik heb er wel zin in het is voor mij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden dat ik naar een concert ben geweest … enne het is wel weer een keer lekker om er tussenuit te kunnen :dance:

Als het allemaal op dezelfde datum is…en ik kan die dag…en ik heb oppas voor de kinderen…en het is een echte actie…dan ben ik wel chauffeuse… :mrgreen:

Ik ga de 20-ste. En inderdaad in het WIT!

ik ga wel in het rood :mrgreen:

Grapjuuh

Paar jaar geleden hadden we concert van marco en friends met opening van Talpa… toen was dresscode wit, was errrrrug gaaf!!

Hey Nicje, zou je mij dat emailadres van univé een kunnen pb-en??

Ik kan op de website alleen een emailformulier invullen en heb toch een vraag over die actie.

Alvast bedankt :mrgreen:

heet geen nicje he…

maar doe het toch :mrgreen:

sponsordesk@unive.nl