chloor is eigenlijk niet iets wat ik in de put zou gooien :think:
Mijn ouders gooiden het niet in de put, maar is een beetje lastig uit te leggen We hadden een hele grote oprijlaan en daar kiepten ze het langs de berm. Maar zoveel deden ze er niet in, een scheut maar. Was meer water.
Maar wat is het verschil tussen chloor in de put en chloor door de gootsteen/wc?
Nou, correct me if Iām wrong, maar volgens mij vangt een put het regenwater op, en drijven je drollen door het riool. Zou een mooie boel worden als die ook door die putten drijven :sick: . Daarom zijn ze toch ook zo tegen autowassen, omdat dat schoonmaakmiddel in de putten terecht komt? :think: Maar ja, misschien ben ik wel blond 8)
Ik walg echt van bakken, ik heb een fobie voor dat ding gdverdame bij sommige bakken zie ik weleens beestjes bleh! Echt ik heb geen fobieen, maar bakken grrr te ranzig voor woorden ik raak ze echt niet aan haha :lol:
ik zou 'm, net als hier al genoemd wordt, gewoon een keer goed schoonmaken. Dat van het openzetten voor de vogeltjes is een hele goeie!!
en dan goed bijhouden, is misschien een rotklus maar wij doen beide klikoās elke week goed uitspuiten van binnen en van buiten. Dan hou je ze schoon en wordt het niet zoān gore bedoelingā¦dat vind ik echt :sick:
in onze grijze kliko moeten trouwens gewoon vuilniszakken gekiept worden, niks los. In de groene bak gooien we zo min mogelijk etensresten (we hebben kippen 8) ) dat scheelt echt een boel maden! Of een flinke laag gemaaid gras erover, dat helpt ook wel ook tegen luchtjes
wij hebben vorige zomer 1 keer gehad dat ik bij de groene bak kwam en die van binnen en buiten helemaal volzat met maden :shock: echt, je zag gewoon geen groene bak meer :silenced: :sick:
Maar ik zat me te bedenken he met het warme weer kan er zelfs na een keer wassen maden etc in zitten. En zelfs stinken terwijl de containers elke week worden schoongemaakt.
Dat helpt niets hoor.
Maar net wat al eerder is gezegt dan zou ik een hogedrukreiniger gaan lenen voor een keer.
dan heb ik een tip en die werkt superā¦en het kost geen drol
bij de action kan je motteballen halenā¦daar doe je er een van in een afknipte panty en die hang je in de bakā¦doe je de klep dicht dan blijft die mooi hangen en je zal zien geen maden :thumbup: ze kosten nog onder de euro geloof ik en je kan er de hele zomer mee⦠:thumbup: