smeerpoets

Ik wil graag horen dat jullie ook een smeerpoetsdreumes hebben :mrgreen:



Zo een die in de box zit, en expres zit te kwijlen op zijn kleed om daarna met zijn vingers er in te roeren :sick:

hij maakt er van die ik spuug als een voetballer geluiden bij en hij vindt het erg grappig.



Zo een die de chocopasta op het plafond weet te plakken.



Zo een die als je even niet oplet samen met de poes uit het bakje eet.



Zo een die bij het verschonen altijd in de luier probeert te grijpen.



Zo een die automatisch al bij het bad staat te springen omdat hij weet dat hij er alweer in mag.



Zo een die de lepel uit je handen pakt om in een vloeiende beweging de lepel met inhoud richting haar te brengen



Zo een die rozijntjes plakt aan de boxspijlen



Zo een die zijn anti-lekbeker net zo lang heen en weer schudt totdat het sap regent



Zo een die heerlijk is om te knuffelen, maar te vies om aan te pakken.



:roll:

zeg me dat dit over gaat…



8)

wil je echt dat het overgaat? heerlijk joh zo’n smeerpoets, later lekker in de zandbak prutsen haha of in de sloot kikkervisjes kijken (en er natuurlijk half in vallen).



Um… volgens mij was ik zo’n kind… Kon tot ik 12 was niets schoonhouden, zat altijd in de modder op het land, gleed in mijn rokje van zo’n bult zwarte zand af. Maakte pissebeddenstampot en slakkensoep. Had bietjes in mijn buik, haar, neus en oren bij het eten :stuck_out_tongue: Witte kleding was nooit een goed idee…

Doe mij ook zo’n smeerpoets! :stuck_out_tongue:

nee hoor ik heb een heeeeel schoon kind :liar:



en volgens mij gaat het pas over als ze een jaar of 10 zijn :mrgreen:

nee, dat wil ik helemaal niet inderdaad.



Ik vermaak me er namelijk heel goed mee :wink: hij geniet ook duidelijk van dat geprut met alles.



Maar ik had me nooit gerealiseerd dat er ook kinderen zijn die zo lekker knoeien en troepen met alles :mrgreen:



Ik verheug me al op modderige regenlaarsjes.

bedoel je zoiets lydia?

oh echt :shock:



ooooooooooh



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



leuk.



is dit zomaar spelen zeg maar?

Jan!! :shock: :mrgreen:



Een dreumes die een stuk banaan in dr handen fijnknijpt zodat het tussen de vingers doorkomt?



Of die de melk op tafel laat lopen uit de anti :wall: lek beker en dan gaat wrijven? (“poese” of ook wel poetsen genoemd)



Of die keurig haar mondje dicht laat als er brood met stroop inzit? :liar:







Of die niest, haar handjes onder haar neus doorhaalt, dan zegt “oh oh bah” en ze vervolgens door haar haren haalt. :roll:



Zo 1? :mrgreen:

@lydia wrote:

oh echt :shock:



ooooooooooh



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



leuk.



is dit zomaar spelen zeg maar?




dit was spelen met nog 3 (wat jongere) jongens op zondag…

die zagen er overigens net zo uit hihi

daarna ze met hun vieren hier in bad gegooid hihi

Oh heerlijk zulke smeerpoetsen :inlove: :inlove:



Klein dametje hier kan er ook wat van hoor. Bewust drinken op tafel griemen en dan heerlijk met je vingertje erdoorheen gaan enzo, chocopasta in de haren, snot in de haren of aan jouw kleren afvegen :sick: Helpen met tuinieren en dan met zwarte-aarde-handjes zeggen van “oh mama ikke vies” en dan gewoon die zwartje handjes heerlijk over haar wangen uitsmeren en zeggen “ikke kleuren”.



Oh heerlijk joh, daar zijn ze toch lekker kind voor :inlove:

whahah Lydia, toch weer een overeenkomst!!



Xander is me dr ook zo eentje :mrgreen: :inlove:

zoiets bedoel je :wink: :mrgreen:

of dacht je meer aan zo iets :think:

lekker :mrgreen: