Ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaring…
Lijkt me erg leuk, maar blijft het wel leuk ? Zou het zonde vinden als het na 2 x de kast in beland om er nooit meer uit te komen.
Het is trouwens voor mijn meisje van 3.
Mijn zoon vindt het erg leuk. Je moet er alleen wel aardig wat van hebben om er echt iets mee te kunnen. Ik ben begonnen met een basisset van 36 stuks ofzo, maar dat is net niks. Ik heb er nog de autoset bijgekocht en nu gaat er nog een doos van 42 stuks in de zak :thumbup:
Wij hebben het vorig jaar met Kerst gegeven, Pete was net 3 jaar en Luc en Stan nog geen 2 jaar. Pete vond het wel leuk, maar ik moest hem wel meehelpen. Luc en Stan gooiden veel met de ballen en heb ik het weer even in de kast gelegd.
Laatst heb ik het weer erbij gepakt en nu hebben ze wel allemaal lief ermee gespeeld. Pete begon zelf dingen te maken, maar ik moest er wel een beetje bij zitten om af en toe wat tips geven.
Ik moet wel zeggen dat wij de basisdoos hebben en daarbij nog aanvullende setjes erbij gehaald, omdat je anders niet alles uit het voorbeeldboekje kan maken.
Luna, bedoel je met de autoset de nieuwe set om auto’s te maken of ook degene met de schansen/heuvels?
Luc en Stan zijn meer dingen met wielen en ik zit aan zo’n autoset te denken voor hun. Rijden de auto’s dan een beetje of gaat het stroef?
Hmmm dus de 42-delige set is ook niet echt boeiend, is dan verstandig om nog wat erbij te kopen ?
Eigenlijk wel jammer want tis best duur.
het leek mij wel leuk spul, maar ik vind het zo prijzig
Je kan op zich wel wat met de basisset, maar niet hoge gebouwen maken.
Je zou nu de basisset kunnen geven en als ze het leuk vind dan met haar verjaardag aanvulling vragen?
Het is zeker prijzig. Ik heb voor zijn verjaardag een set gegeven, nadat hij buisjes gekregen heeft het autosetje en dan nu nog een basisset met ook kromme staven. Ik denk dat ie dan wel even vooruit kan.
Sassie ik heb niet die grote set met auto’s maar die met 2 losse auto’s. Die racebaan/heuvel lijkt me ook nog een beetje moeilijk zelf te maken voor hem. Nu maakt hij met de 4 paar wielen die hij heeft allemaal fantasie auto’s. De auto’s rollen goed :thumbup: De wieltjes krijgt hij er zelf nog niet echt makkelijk onder.