smalle voeten

Mijn kids hebben nogal smalle voetjes. Op zich niet erg tot je een paar goede schoenen voor ze wil gaan kopen :roll:

Als je ze eenmaal gevonden hebt zijn ze erg duur. Nu heeft nummer 4 nog geen schoenen nodig maar ik zie al dat haar voetjes ook al smal zijn, dat wordt dus straks 4x een paar duren schoenen.

Heeft iemand een tip waar je wat goedkopere goede schoenen voor smalle voetjes zou kunnen kopen?



Nu zijn we bij de kinderschoenen winkel geweest en mijn meisje heeft clarks, de jongens weet ik even het merk niet meer maar de prijs loog er niet om :silenced:

Je bent te laat :wink:



Ik ga altijd zo half/eind augustus al kijken. Veel schoenenzaken hebben dan de restanten van vorig jaar voor halve prijzen of nog minder. Ik heb voor de knullen ook weleens aan het eind van de winter op de gok een paar meegenomen (met het idee mocht de oudste ze volgende winter toch niet passen, dan kan zn broertje ze de winter erna vast wel aan) als ze goed afgeprijsd waren.

En verder heb je ook schoenenoutlets waar ze goeie merken voor veel leukere prijzen verkopen.

Ik denk eigenlijk dat als ik dan al schoenen ga kopen de kids ze niet de hele winter zullen passen :think:

Lukt dat bij jullie kids wel?

Mijn kleine meisje was er verleden jaar ook al in maart uit gegroeid, ging ik naar de winkel hadden ze maar zomerschoenen :wall:

Open sandaaltjes e.d. nou daar was het echt nog veel te koud voor, heb echt moeten zoeken naar dichte schoenen. Wat is een outlet waar je goede schoenen kan kopen?

schoenenreus heeft smalle schoenen… het merk hupsakee vind ik erg smal vallen, denk dat bristol en scapino dat ook wel hebben.

Ik heb 1 kind dat standaard zo in febr/maart toe is aan nieuwe schoenen, heeel irritant :lol: Voor hem slaag ik dan weer in de uitverkoop voor een paar winterschoenen wel. Hij past die vaak dan in het najaar ook nog wel en dan koop ik wel alvast een paar extra in een maatje groter erbij.

Voor de anderen koop ik ruim, als ik zo vroeg koop. Wollen zooltje erin voor de warmte, maakt de schoen ook meteen wat krapper en dan gaan ze meestal wel de hele winter mee.

@Pitje27 wrote:

schoenenreus heeft smalle schoenen… het merk hupsakee vind ik erg smal vallen, denk dat bristol en scapino dat ook wel hebben.




bristol en scapino dus niet…

maar de schoenenreus zal ik volgende keer eens opzoeken!

kijk eens bij omada. Daar heb ik een paar leuke laarsjes vandaan. Wel iets duurder maar ze loopt nu als een kievit. :smiley:

@maantje wrote:

Ik denk eigenlijk dat als ik dan al schoenen ga kopen de kids ze niet de hele winter zullen passen :think:

Lukt dat bij jullie kids wel?




Ik koop ook vaak vroeg in het seizoen, omdat die van mij ook van die smalle voetjes hebben, kom ik wat later dan heb ik meestal nog keus uit 1. :roll: En hier lukt het altijd prima om het eind van de winter te halen. De standaard is dat de kinderen een vinger (jouw vinger dus :wink: ) ruimte moeten hebben achter hun hiel, als met hun tenen helemaal voor in de schoen zitten. Hier werkt dat dus prima.



Tips voor goedkopere smalle schoenen heb ik niet, ik kies dan toch altijd maar voor de duurdere merken. Ik heb het een paar keer geprobeerd met goedkopere merken en het is, zeker voor onze oudste, echt al een paar keer een miskoop geweest.