Sluiten van topics

Hoi,



Vraagje, ik wilde een nieuw topic openen, maar heb eerst maar even gekeken of er niet al 1 van was, nou vond ik er 1, maar die is gesloten… Er staat niets bij waarom: cremeren of begraven… blz. 3 van discussies geloof ik…



Kan iemand mij vertellen waarom het geloten is? Ik wilde er net over beginnen of iets toevoegen…



Pb mag ook :wink:

Ik weet het ook niet, ik heb het even nagevraagd je hoort het zsm.

Dank je wel :-*

Ik denk wel dat het toch ook met je kinderen te maken heeft, voor in de toekomst. Het is misschien niet echt iets voor nu, maar je weet nooit wat je kunt overkomen en ik denk wel dat je er door het te lezen een bepaalde keuze kunt maken, welke dan ook, en dat is van invloed op de toekomst van je kinderen. Nu of straks…

@Danja wrote:

Ik denk wel dat het toch ook met je kinderen te maken heeft, voor in de toekomst. Het is misschien niet echt iets voor nu, maar je weet nooit wat je kunt overkomen en ik denk wel dat je er door het te lezen een bepaalde keuze kunt maken, welke dan ook, en dat is van invloed op de toekomst van je kinderen. Nu of straks…




Hihi, gaat het goed Danja? :mrgreen:

Ja hoor, er had iemand iets geschreven en eer ik mijn antwoord had geplaats heeft de ander het al verwijderd… flauw, maar goed…



Dat het ms gesloten was omdat het ms een niet-kind-gerelateerd onderwerp was en na verloop van tijd gesloten zou worden.



Verder is alles goed hoor :wink:

Haha, ok, ik snapte het al niet :-*

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :-*

Haha ik had m verwijderd omdat ik dacht “misschien is dat t wel helemaal niet en dan bemoei ik me weer met dingen die me niet aangaan” :wink:

Maar ik had dus geschreven dat het misschien was omdat het een niet-kind gerelateerd topic was :wink:

Geeft niet hoor :wink: Maar ik had wel geantwoord, omdat men het dan snapt… :wink:

haha ja

ben nou wel erg benieuwd geworden naar de reden :lol:

Ikke ook…

Topic was gesloten omdat het niet kindgerelateerd was en die gaan dan automagisch na verloop van tijd op slot.



Ik heb deze nu weer geopend.

Mag ik dan vragen in welk opzicht het niet kind-gerelateerd is?

Dat mag je best vragen maar ik weet het niet. Want ik had hem namelijk niet gesloten. :wink:

:mrgreen: