slofjes

ik had ooit van die soort slofjes/ laarsjes voor T.ara.



van die baby dingen, die zaten erg goed en gingen niet uit, nu weet ik het merk niet meer en kan ze niet vinden.



wil ze ook graag voor Juul

kan iemand me helpen

Ik heb voor Marie BabyPaws. Haar eerste paar gekocht voor de bruiloft en daar is ze nu uitgegroeid (en ze zijn ook al wat kaal), dus van de week ga ik een groter paar kopen. Ze zitten goed, ook toen haar voetjes nog wat kleiner waren en gaan bijna nooit uit.



Ze heeft deze:





en ik ga deze kopen:

wij gebruiken van die leren slofjes.

nu bij kruitvat vandaan, maar er zijn verschillende (web) winkels waar je ze kunt kopen

Ik had voor de oudste slofjes van Oxxy. :thumbup:

welke maat zoek je?

tja wat is dat ze is 10 maand

maat 18/ 19 geen idee eigenlijk

er zijn verschillende websites waar ze leuke baby/kinder slofjes/schoentjes verkopen. gewoon ff googelen op babslofjes/babyschoentjes en dan kom je genoeg tegen

je hebt zoveel merken…



Babypaws, shooshoos, roosjes, zootjes, oxxy, babyadidas en vast nog wel meer…



Hier veel babypaws en roosjes…

als je googled op “aapies” die hebben verschillende modellen en niet duur + goede snelle verzending.

@knollie1 wrote:

ik had ooit van die soort slofjes/ laarsjes voor T.ara.



van die baby dingen, die zaten erg goed en gingen niet uit, nu weet ik het merk niet meer en kan ze niet vinden.



wil ze ook graag voor Juul

kan iemand me helpen




Ik heb hele schattige roosjes in mijn winkeltje staan :mrgreen:

welke maten zijn dat, van beide, van die schoentjes en van de slofsokjes?

@knollie1 wrote:

welke maten zijn dat, van beide, van die schoentjes en van de slofsokjes?




De roosjes zijn maat L (13 cm) en die van de HEMA zijn maat M/L (12 cm)

dan ga ik haar voeten ff opmeten



kan wel morgenavond worden

@knollie1 wrote:

dan ga ik haar voeten ff opmeten



kan wel morgenavond worden




Is goed. Je moet bij het voetjes halve of hele cm optellen. (Staat volgens mij op de site van roosjes)

@Wawa wrote:

@knollie1 wrote:
dan ga ik haar voeten ff opmeten



kan wel morgenavond worden




Is goed. Je moet bij het voetjes halve of hele cm optellen. (Staat volgens mij op de site van roosjes)




Ik heb ze op MP staan en nu krijg ik op de roosjes opeens een bod van 4 euro :roll: . Vind ik eigenlijk wel aanlokkelijk :oops:

Misschien kunnen we even PB-en?

Hier heeft Roan ook baby paws, ben er goed over te spreken. Alleen meneer snapt nu hoe ze los moeten :mrgreen: :mrgreen: , dus dat is af en toe er even om denken.

Ik vind de bobux sloffen geweldig en ze blijven mooi aan de voetjes zitten.