slofjes

Waar kopen jullie slofjes voor je kindje? Ik moet zeggen dat ik ze nog nergens tegen ben gekomen?!?!

Of ik kijk niet goed :roll:

Je kunt ze online bestellen?

Hier koop ik de bobuxjes in een biowinkeltje in de buurt.

Of in de hema?

Heb ze bij prenatal gekocht, berenvoetjes met stoffen nageltjes eraan :inlove: Vallen ook niet uit dus ideaal!

Ik ben dol op Zootjes. Blijven goed zitten en gaan niet snel stuk.

Liefs Moirah

online kiddypads of babypaws :thumbup:

gewoon ff googlen op babyslofjes en alle webwinkels komen tevoorschijn. Ik heb inmiddels zootjes, oxxy en a@pies online besteld :thumbup:

Bij de Zeeman

Bij de wibra heb ik deze week een paar meegenomen om te kijken hoe ze zitten. 3.99 geloof ik waren ze.

En ze zitten echt perfect, net zoals de dure leren slofjes.

moet je even bij de baby-booties kijken, zijn heel leuk!

link verwijderd door beheer

Je kunt ze bij vrijwel iedere babyzaak en bij de V&D ed kopen? Of ben je op zoek naar specifieke slofjes?

Ik heb slofjes gekocht bij de Zeeman, kattenpootjes met ‘miauw’ erop. Leuk en lekker goedkoop. :wink: En ik heb ook ‘nettere’ (leren) van de V&D.

Ik heb Oxxy’s gekocht, kan online, maar ik heb ze bij Villa Happ gehaald. Maar daarnaast ook gewoon bij V&D en kinderkledingzaak slofjes gekocht.

link verwijderd door beheer heerlijk warm voor de winter en helemaal van lamswol!

Vreemd dat er hier mensen reageren op alleen maar dezelfde vragen, en alleen als het om slofjes gaat ze hebben maar 3 posts :think:

Baby paws :inlove: zijn zo leuk en bobux ook :inlove:

en goed :thumbup:

gr melanie.

ik heb babypaws :inlove: :thumbup:

Om het makkelijk te maken, wij hebben de boumy. Gewoon bij een kinderschoenenspeciaalzaak gehaald. Lekker gevoerd voor in de winter. En een goedkoop paar merkloos bij de drogist voor binnen, maar precies hetzelfde systeem. Vallen niet uit.

Bobux-slofjes zitten perfect. Heb vandaag model sneaker binnengekregen voor Lars. Bij speciale kinderzaakjes te koop of eventueel via bobux zelf. Ze zijn overigens wel 29,95 euro, maar ik vind ze het geld meer dan waard.