slofjes

Ik heb al ergens gelezen dat boumy en roosjes goede slofjes zijn die niet zo snel uitgaan en lekker stroef zijn.

Ik heb nu errug leuke slofjes gezien, maar geen idee welke maat ik moet nemen. Ze heeft nu voetjes van 10 cm en is 4,5 maanden. Ik wil graag dat ze er dadelijk in kan, richting najaar als het wat kouder wordt. Ik twijfel tussen maat 11 en 13. Ze zou 11 natuurlijk al bijna passen, maar past ze die over een maand of 2 nog? Ze hebben ook tussenmaten, tegen meerprijs, 12 bijv.

Wat zouden jullie doen? En zouden jullie kiezen voor een gewoon slofje, of gevoerd met fleece?

Ik ben gewoon een winkel ingelopen die ze verkocht, en heb gevraagd of ik ze mocht passen… Vervolgens via de geodskoopste internetwinkel ze uiteindelijk besteld :oops:

12,5 cm is maatje 18… dus met 11 cm zou ik niet maatje 11 nemen hihi…

Gewoon idd met je kindje een winkel inlopen en even passen dat is het beste,.

En voor de winter kun je of nu al een maatje groter nemen of tegen die tijd ze pas kopen…( die voetjes schieten soms zo door)…

Ik heb voor Annemieke ook net roosjes gekocht.

Ik twijfelde eerst ook over de maat, maar toen er ook nog eens 4 weken levertijd op zat, heb ik toch maar gekozen voor de grote maat (weet even niet meer welke). Gewoon op de groei dus. Ben ik nu blij om, want nu ik ze eindelijk heb, zitten ze goed.

Zeker als je ze ook nog wilt gebruiken als het wat kouder wordt, zou ik ze lekker ruim kopen.

Groetjes,

Heleen