slim idee van juf

jan kwam vanmorgen uit school;

mama mah ik wel een zwembroek en een handdoek mee naar school?

het is weer nat-spuit-dag !!



tuuuuuuurlijk mocht dat

ik geef juf groot gelijk !!!

dat is zeker een goed idee!



lekker voor die kinderen

he dat hebben wij ook!!! water festijn!! en het zal bij de BSO wel weer opnieuw beginnen, ik denk dat ik morgen een nat kind thuis krijg

Leuk zeg!! Morgen hebben ze bij onze school een waterballet, hahaha, de zwemspullen liggen al klaar, het waterpistool ook. hahah Vorig jaar liep een juf met paraplu en t-shirt en die werd compleet belaagd door een hele horde kleuters, hihihihi



Dus Judith, morgen Emma bikini aan!! Ik ga morgenochtend knutselen op school, ik neem iig mijn toestel mee, voor als ze het op ochtend gaan doen :smiley:

hier ook waterfeest, vanmiddag.

@babsje wrote:

Dus Judith, morgen Emma bikini aan!! Ik ga morgenochtend knutselen op school, ik neem iig mijn toestel mee, voor als ze het op ochtend gaan doen :smiley:




Emma had meteen de bikini aan op school!! de kleren heeft ze mee hahaha… mocht je fotos hebben dan zie ik ze graag… emma haar groep ging om 11.oo naar buiten

Oooh dat vond ik ook altijd zo leuk op school.

We gingen altijd 1 dag met de hele school naar het zwembad (school zat zo’n beetje direct naast een groot openlucht bad) en dan nog een keer een nat spuit dag als het zo heel heet was :dance: !!!

@Judith1 wrote:

@babsje wrote:
Dus Judith, morgen Emma bikini aan!! Ik ga morgenochtend knutselen op school, ik neem iig mijn toestel mee, voor als ze het op ochtend gaan doen :smiley:




Emma had meteen de bikini aan op school!! de kleren heeft ze mee hahaha… mocht je fotos hebben dan zie ik ze graag… emma haar groep ging om 11.oo naar buiten




Ik heb wel foto’s gemaakt, maar niet van die groep meer :frowning:



Er is ook een stukje gefilmd zag ik. Het was echt errug leuk!! Juf Bruintsje was zeik en zeiknat, hahaha in haar grote zwarte soepjurk, drupdrupdrup, hihihi



Juf Nynke had d’r badpak aan en die kleine juf (geen idee heo ze heet) stond veilig binnen :think:

dat is jammer he als een juf niet nat wil worden / niet mee doet.



op de bso wil ik ook niet altijd nat worden hoor.

maar ik heb gewoon een simpele regel; maak ik de kids nat, mogen zij mij nat maken.

dus als ik niet nat wil worden , mag ik niet aan de brandslang komen :frowning:

ik vergeet soms extra kleren mee te nemen.

en om nu zeiknat naar huis te fietsen,… :shifty:

bedoel je juf alie? die is wel klein toch? van groep 2

Hier vandaag ook waterballet dag, c. heeft droge kleren mee en waterballonnen. Als het goed is doet juf gewoon mee, we hebben als mamas al gezegd: marloes je wordt nat vandaag! :lol:

hier vanmiddag ook weer

bij daphne op school gaat de hele school vandaag waterspelletjes doen, ben benieuwd :smiley:

@Judith1 wrote:

bedoel je juf alie? die is wel klein toch? van groep 2




nee juf Alie was ook kletsnat. Dit is een vrij jonge juf, blond haar heeft ze. Ze zit in de klas naast juf Nynke (denk ik)

ik heb even gecheckt met Emma… altijd een betrouwbare bron maar tis de stagaire vdie bij Nynke zit… en de dochter van Alie wilde ook niet nat, maar goed die is ook geen juf.

oke dank u Emma, mysterie opgelost :smiley: