slijmpropje ???

als het goed is ben ik net in delen mijn slijmprop verloren,

ik weet niet of dat mogelijk is in delen,

maar het ging zo… eerst voelde ik iets nattigs in me ondergoed,

en ging kijken en vond daar een klein soort van lijmpropje met een rose kleur, even later moest ik plassen en tijdens het afvegen (sorry voor de details!!!) kwam er allemaal slijm vanaf, en daarna uurtje later ongeveer moest ik weer plassen toen kwam er nog zo een soort van lijmslijmballetje alleen dan met rode draadjes er doorheen,

is dat wel normaal, over 2 dagen moet ik als het goed is bevallen,

voel me de laatste week echt ziek, kotsen en alleen maar last van rug en voor weeen…bah…terwijl ik zo genoten heb tijdens derest van me zwangerschap zonder kwaaltjes komt het laatste loodje echt zwaar nu aan… maar wou weten of dit wel een slijmprop was en of die delen wel kloppen,want lees veel dat vrouwen gewoon in een keer een bal van anderhalve cm gelijk verliezen… en gaat de bevalling nou snel beginnen??? hoop het wel, want ben de zwangerschap nu echt beu… en wil lekker die kleine meid in me armen hebben…

groetjes!!! :: :vlinder: ::

idd allemaal delen van de slijmprop…

alleen wanneer het gaat beginnen is nog maar de vraag want het kan nog wel ff duren…

Dát is idd je slijmprop…

het kán nog even duren ja…maar het hoeft niet :wink:

Bij de eerste verloor ik op de dag ook stukjes en idd met afvegen en die nacht begon het…(2 dagen voor de uitgeren=kende datum :thumbup: ) en bij de tweede verloor ik hem wat groter dus idd zonder twijfel de slijmprop 2 uur later brak mijn water en een uur daarna had ik mijn dochter in handen,of beter gezegt mijn man :mrgreen: de VK was te laat 8) (dat was 6 dagen voor de datum)

Dus meis…neem je rust want je weet het nooit!!

Ik heb trouwens ook wel meer gehoord over kotsen vlak voor de bevalling :think: :eh: :shifty:

Yep, hier ook een slijmprop in delen. Mijn bevalling begon zo’n 14 uur later met weeën. Maar zoals Missy al zei, het zegt allemaal niks.



Overigens kan dat beroerdige wel duiden op dat het niet lang meer gaat duren. De begeleidster die ik op de puf-club had gaf al aan dat sommige vrouwen een soort van griep-verschijnselen (spugen / diarree) hebben in de dagen vlak voor de bevalling.



Ik ga duimen voor je dat je maar snel je meisje vast mag houden!



Succes!

Op zich ook niet gek…scheelt wel kotsen tijdens de weeen of poepen tijdens het persen :silenced:

Dus het zou heel goed een trucje van de natuur kunnen zijn! :angel:

Ik ben ineens dolblij dat ik gisterennacht en gisteren zo hondsberoerd ben geweest… :angel:

@D. wrote:

Ik ben ineens dolblij dat ik gisterennacht en gisteren zo hondsberoerd ben geweest… :angel:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ik heb al heel de dag last nu weer van menstruatiepijn

maar voel me niet meer ziek ofzo,

en krijg ook geen slijmpropjes eruit ofzo,

alleen lijkt mijn afscheiding net water,

echt smerig…maar het is geen vruchtwater volgens mij,

moet wel ontzettend veel kleine drupjes plassen

en het is geen blaasontsteking

maar ik drink wel heel erg veel,

krijg heel snel na een glas drinken weer dorst,

ik ben nu 40weken

dus het mag nu wel komen…

groetjes

Is ie er al :smiley:

@renzosmam wrote:

Is ie er al :smiley:




nee ben nu bijna 4 dagen overtijd,

ben vandaag naar de verloskundige geweest en die wil wachten met strippen of inleiden omdat ze het liever op een natuurlijke manier wil laten komen en omdat ik nog geen 41weken ben,

volgende week maandag weer een afspraak, hoop dat ik er niet heen hoef en dat de baby er al is, ik loop al dagen met voorweeen alleen sinda gister is het niet meer,

stilte voor de storm zegt me vriend,

als ik maandag nog niet bevallen ben moet ik dinsdag en donderdag naar het ziekenhuis en word ik ingeleid,

hoop ook wel dat het een snel een natuurlijke bevalling word,

maar ben het wachten echt zat,

me buik scheurt verschrikkelijk en is super zwaar en strak

zij gaat heel erg tekeer in me buik en me blaas voelt blauw van de pijn,

wel last van rugpijnen enzo maar moet eventjes doorbijten,

soms moet ik echt huilen van de pijn,

heb al een hele fles bitter lemon gedronken maar dat zijn die stomnme bakerspraatjes denk ik,

had bijna een ananas gekocht van daag,

en maak super lange wandelingen, iets wat ook niet werkt omdat me lichaam een goede conditie heeft, denk ik,

ze zit wel denk ik lekker warm,

heb alleen ook verschrikkelijk last van harde buiken alleen geen heftige pijn,

ik denk ik nu wel genoeg slijmprop verloren, 3 dagen achter elkaar en heb geen last meer daarvan en heb ook ineens geen afscheiding meer,

ik snap er niks van…ik hoop echt dat het snel gebeurt,

maar hou jullie allen op de hoogte…

bedankt voor de belangstelling,

moest tpch ff me ei kwijt…

groetjes!!! :pray: :: :vlinder: :: :pray: