Slijmprop ?

Dat zou ik zeker navragen, want het klinkt niet gezond. Schoonzus van mijn zus heeft aan het einde van haar eerste zwangerschap een of andere infectie gekregen aan de onderkant (had ook vreemde afscheiding) en mocht daardoor niet natuurlijk bevallen.

Ruikt en/of jeukt het?

Had al iets gelezen van infectie inderdaad.

Alleen heb geen last van jeuk of iets. :think: SOA heb ik ook niet…

Toch valt het me op, is zo’n inlegkruisje vol per dag, en echt heel dik groengeel slijm…

Ben je niet allergisch voor het inlegkruisje?

ik zou even de vk / gyn bellen hoor , klinkt niet zoals het hoort :eh:

Ik zou ook voor de zekerheid even bellen en navragen.

Ik heb destijds mijn slijjmprop over meerdere dagen verloren. Ik was toen iets van 38 weken en ben bevallen met 38+5 weken.

@Selena wrote:

Bub ! Om 13:00 precies zijn we na een zware bevalling de trotse ouders geworden van Lynn ! Ze weegt 2710 gram. En doet het tot nu toe gelukkig goed. Huilde direct goed en heeft al voorbeeldig aan de borst gedronken. Zelf ben ik veel bloed verloren waardoor ik erg van de wereld was, vandaar nu ook pas de melding. Lynn zelf is uiteindelijk met de vacuum en knip gehaald waardoor ik nu ook aardig wat hechtingen heb. Voor de rest slaapt Lynn lekker naast me in een bedje en dat gaat tot nu toe prima. Wel moeten we beiden nog in het ZH blijven.

Proficiat :inlove:

Hopelijk mogen jullie voor de kerst nog lekker naar huis :thumbup:

Gefeliciteerd meid

Sorry dat ik dit hier moet posten maar…

Is dit een slijmprop? :shock:

http://imageshack.us/photo/my-images/14/20120822154725.jpg/

Ik vraag het omdat het al de hele dag rommelt in m’n buik, soort ongesteldheidskramp, ook in m’n rug en af en toe steken in gebied van de vagina…

Ben nu over 5 dagen ook uitgerekend… Dus vandaar…

Kan idd een deel zijn, het is slijmerig met bloed, die van mij zag er anders uit, groter. Dit betekent echter nog niets hoor, kan de bevalling idd op gang brengen maar kan ook zo nog een paar dage duren.

Bij mij zette het wel meteen door toen ik de slijmprop verloor. Ik was toen 37.5 weken zwanger. Ben benieuwd hoe het nu met je is…