slijmprop???

hallo ik ben nu bijna uitgerekend.



ik heb al twee zwangerschapen achter de rug maar in bijde gevallen heb ik voor ik moest bevallen een bloed/slijmprop verloren.

en nu is mijn vraag moet je altijd een prop verliezen?



ik heb wel wat slijm verloren maar er gebeurt nog steeds niet en het was ook geen echte prop wel heb ik last van lichte ongi pijn.

zou dat iets betekenen?



alvast bedankt.

heeft iemand ook nog tips om de bevalling te starten???

hoor ik het graag ik ben er zo zat van.



groetjes petronella

Je hoeft niet altijd je slijmprop te verliezen.

Bij Merel ben ik ingeleid, dus geen idee, maar met Jorre braken mijn vliezen en geen slijmprop gezien :shifty:



Overigens was ik het ook helemaal zat, ik was 39+5 en heb mijn gedachte verzet naar de afspraak met de gyn in Juni, die avond gegourmet, lekker 2 wijntjes gedronken en hupsa kon gelijk aan de bak die nacht :inlove:



Alle trucs moet je kennen, annanas, tonic drinken, frambozenbladcapsules of thee, sex :wink:



Ik denk dat de rust in je lijf en hoofd eerder de bevalling opwekken dan de onrust omdat je het zat bent en je er ‘op wacht’



Probeer jezelf af te leiden, zet je hoofd naar volgende week :shifty: en probeer de rust te vinden zodat beeb zich kan opmaken voor de bevalling.



Heel veel succes meis, de laatste loodjes zijn zwar, maar straks zo de moeite waard :-* :-*

haha kort maar krachtig…nee



het hoeft idd niet te beginnen met een slijmprop…



bij lucas had ik zo van het ene moment op de ander volop weeen



en bij de andere 2 verloor ik dus wel eerst de slijmprop ( bij thomas zo’n 12 uur na die tijd begonnen de weeen en bij iris verloor ik zo’n uurtje voor de weeen de slijmprop)



maar ook al verlies je de slijmprop dan hoeft het nog nioet te betekenen dat je gaat bevallen…



er zit echt niks anders op dan wachten wachten en nog eens wachten

bedankt ,

en die tips ik wist het van de ananas wel en de sex maar die andere heb ik nog nooit wat van gehoort.

en rust in je hooft :think: hoe krijg ik dat voor elkaar?





bedankt in iedergeval.

ja nou je het zegt!!!



rust… toen ik bij de laatste 2 zwangerschappen overtijd liep (42 weken) maakten ze sochtends een afspraak bij de gyn, promt zijn bijde bevallingen die zelfde nacht nog begonnen :shifty:

Ha petronella,



Dat wat jij beschrijft was bij mij het begin, de dag dat ik ging bevallen. Ik weet nog goed dat ik zei tja ik heb wat buikpijn alsof ik ong moet worden en heb wat meer slijm maar verder gebeurd er weinig. en 8 uur later brak mijn water en begonnen de ween er is dus hoop.



gr Leonie

heb vier kinderen :inlove: , maar weet nog steeds niet hoe een slijmprop er uit ziet :oops: :oops:

twee gewoon spontane bevallingen en twee ingeleide…

je hoéft dus echt geen slijmprop te merken opdat de bevalling zou begonnen zijn…



veel succes !

Gerda