slijmprop? vraagje..

heb het niet kunnen vinden via de search functie,daarom deze vraag.

vrijdag avond om 19.30 ben ik waarschijnlijk m’n slijmprop verloren,maar er blijft een slijmachtige(sorry hoor :oops: )vloeistof uit komen,ook tijdens het lopen…komt m’n slijmprop in delen eruit of is het m’n vruchtwater dat met beetjes eruit komt???iemand ervaring ideen?

vrijdag was m’n uitgerekende datum…

ik heb bij mn 2e zwangerschap van tevoren ook de slijmprop verloren.

Binnen een half uur begonnen toen bij mij de weeen.

Er liep bij mij toen verder niets meer uit.

Ze hebben het vruchtvlies moeten doorprikken.

je kan je slijmprop ook opnieuw aanmaken , hoeft dus eigenlijk niets te zegggen , in delen kan , moet bloed zonder bloed , vanalles kan.

het zou zomaar kunnen hoor.

maar is het echt slijmerig of gewoon helder vochtig ( dan zou het ook vruchtwater kunnen zijn )

je zou een maandverbandje in kunnen doen en er aan snuffelen :shifty: vruchtwater ruikt een beetje zoetig :shifty:

ok,inlegkruisjes gebruik ik nu al een tijdje,en ruikt id wat zoetig,de vloeistof was wat slijmerig maar doorzichtig/gelig,maar vruchtwater verlies je toch in 1 keer?

nee hoeft niet perse , wat je zou kunnen proberen is op de bovenkant van je hand te blazen , net zoals een man moet doen als hij een liesbreuk zou hebben.

je kan ook een hoge scheur in je vliezen hebben zodat het hoofdje als een soort van stop / kurk werkt waardoor je niet veel verlies.

maar als het wat slijmerig / cremig is kan ook afscheiding zijn , je vagina is nu super goed doorbloed.

als je zekerheid wilt hebben of het vruchtwater is moet je naar je vk die kan een test doen .

Ik heb dat ook van die slijm ik verlies heel de dag door slijm zo dun ook ooit soms dat ongeveer heel mijn slipje nat is super vervelend maar hoorde van de gyn dat dat er bij kan horen…

we wachten t wel af,het kan niet echt lang meer duren…maar is wel erg onaangenaam als je loopt en je verliest wat… :oops:

Nee het zal nu inderdaat niet meer lang duren voor je :dance:

En dat is zeker vervelend als je heel de dag door wat verliest…Is geen fijn gevoel…

succes nog… :lol:

@geraldine&patrick wrote:

we wachten t wel af,het kan niet echt lang meer duren…maar is wel erg onaangenaam als je loopt en je verliest wat… :oops:

Ehm, als het vruchtwater is zou ik wel de vk bellen want dan moet je volgens mij binnen zoveel uur bevallen?

binnen 24 uur ivm infectiegevaar

wat er op dit moment uit komt is een slijmerige ,plakkerige substantie.moet ik me nu zorgen maken of even de nacht afwachten?

Bij twijfel altijd de vk bellen!

en ik denk dat ze liever heeft dat je nu al belt dan over een paar uur…

Gewoon bellen hoor…

grts patricia

sinds vanacht heeft m’n vrouw weeen,en de beeb gaat vandaag komen!!!

@geraldine&patrick wrote:

sinds vanacht heeft m’n vrouw weeen,en de beeb gaat vandaag komen!!!

:dance: :dance: Spannend!!! Zet 'm op!!!

heey veel succes geraldine, en zet m op!!

liefs toetje

:dance: :dance: :dance: zet um op :clap:

Zet hem op!!!

is er al nieuws??