slijmprop verloren halverwege de cyclus

Hallo,



Ik zit nu bijna halverwege m’n cyclus en wacht nog op m’n eisprong. Nu had hubbie vanochtend zò lief het huis opgeruimd en schoongemaakt (voor zijn doen dan :wink: ), dat ik vanmiddag maar eens extra lief voor hem ben geweest :mrgreen: . Ca 3 uur later ga ik naar de w.c. en zie opeens een hele grote hele witte prop ‘iets’ in de w.c. liggen (en ben me heel erg zeker dat-ie er daarvoor nog niet lag 8) ).



Als ik normaal al slijm verlies, is het altijd maar weinig en niet zò wit, maar het zag er ook ècht niet uit als sperma/ander vocht (verlies ik ook nooit zoveel tegelijk van, zeker niet pas een paar uur later)…



Sorry voor het onsmakelijke verhaal :oops: , maar dit is dus een heel onbekend fenomeen voor mij en vroeg me af of iemand weet wat het zou kunnen betekenen… misschien dat we deze maand geluk hebben gehad…? :angel: :pray:

Ik weet ook niet precies wat het zou kunnen zijn, maar mijn eerste maand na het stoppen met de pil had ik precies hetzelfde. Ik heb me laten vertellen dat ik op dat moment hartstikke vruchtbaar zou zijn. Ik hoop voor jullie dat dit bij jullie ook het geval is en dat het gewoon lekker raak is :wink:

Ik heb het deze maand ook gehad, zo rond mn ei-sprong. Dus met een beetje geluk is de deur open gegaan voor de zwemmers :pray: :mrgreen:



Zou voor de zekerheid gewoon lekker veel klussen deze dagen :wink: :lol:

@Loesje79 wrote:

Ik heb het deze maand ook gehad, zo rond mn ei-sprong. Dus met een beetje geluk is de deur open gegaan voor de zwemmers :pray: :mrgreen:



Zou voor de zekerheid gewoon lekker veel klussen deze dagen :wink: :lol:




Juist niet dan dus, want de prop kwam nà het klussen… :?



Maar hebben voor de zekerheid al wat extra geklust :wink: en het ziet er nu naar uit dat m’n temp. gaat stijgen, dus wie weet… :pray:
want de prop kwam nà het klussen...


Dat is dan toch gewoon sperma enzo.

Ik heb nooit op de manier slijm verloren zoals jij aangeeft, maar het zou ook je vruchtbaar slijm kunnen zijn. Ik had het telkens rond mijn eisprong bij het afvegen.

Misschien een raar praatje, maar als je het nog hebt met afvegen moet je eigenlijk eens kijken of je er lange draden van kunt trekken. Dan is het vruchtbaar slijm en heb je dus op het goeie moment geklust.

Sperma kan het niet geweest zijn, weet hoe dat eruit ziet :silenced: :mrgreen: en dit was toch echt anders en vééél meer…

Bovendien was het niet de eerste keer dat we geklust hebben :angel: en dit heb ik dus nog nòòit gehad…



Heb normaal ook weleens slijm erbij bij het afvegen (hoewel de laatste tijd maar héél zelden), maar nu kwam er dus ineen keer een hele prop uit (echt de grootte van een kippe-ei - alleen wat platter :wink: ) en bij het afvegen merkte ik helemaal niets…



Maar heb idd van een slijmprop gelezen, die vlak vóór de eisprong loslaat en de bmm vrij geeft voor de zwemmertjes, maar vond nergens dat je die prop dan in één keer verliest/kan verliezen…



Nog steeds geen idee dus wat het geweest is (temp. is erna ook niet blijvend gestegen), maar zal dus waarschijnlijk wel niet zo belangrijk zijn geweest… Dus gewoon nog maar afwachten wanneer NOD of :twisted: komt…

Ja maar de zwemmertjes blijven er wel ff inzitten, dus als je vlak voor de prop geklust hebt, kunnen ze erna nog doorgezwommen zijn hoor :lol: :lol:



Zit denk ik idd niks anders op dan gewoon maar weer afwachten! :pray:

@Loesje79 wrote:

Ja maar de zwemmertjes blijven er wel ff inzitten, dus als je vlak voor de prop geklust hebt, kunnen ze erna nog doorgezwommen zijn hoor :lol: :lol:




Denk je…? Zouden ze er niet radicaal door zijn weggevaagd…? :?

(zie het al helemaal voor me 8) : zwemmertjes komen eraan, zien een grote prop die de weg verspert, de zwemmertjes blijven ervoor slijmtrappelen, in afwachting of de poort tòch nog opengaat, maar wat is dat! :shock: De prop laat opeens los en komt op ze afgeraast! Paniek breekt uit; de eerste zwemmertjes zijn al weggevaagd, maaaarrrrrr… de zwemmertjes in de achterste linien hebben genoeg tijd zich van de schrik te herstellen en zoeken krampachtig houvast in de plooien…

Als de prop voorbij geraast is, komen ze voorzicht weer uit de plooien vandaan; pffff dat was krap! Maar op de plaats waar eens de prop had gezeten, is nu een gapend zwart gat onstaan… Jippie!!! We kunnen naar binnen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hahahahahahahaha ik krijg een beetje een indiana jones gevoel erbij, maar denk dat er best een paar zijn blijven hangen hoor en je hebt erna nog geklust, gewoon ff :pray:

Ja hoor… het kan dus nog gekker… :?



Vanochtend opeens opkomende rugpijn (net als ca 1 dag voor de :twisted: :twisted: :twisted: komen) en van onder het gevoel dat ik elk moment kan gaan leeglopen (net als vlà k voor de :twisted: :twisted: :twisted: arriveren), maar zit pas op dag 18 van m’n cyclus en heb tot nog toe nog geen hoog blijvende temp. gehad (heb daarvoor nog één hoge temp. nodig)… :think:



Sinds vanmiddag ook nog eens continu misselijk… :silenced:



Kan bijna niet van een eisprong zijn. Heb die nog nòòit gevoeld, dus waarom nu opeens wèl… En wà t voor verdere temp. verloop ik ook bij FF invul, ik krijg steeds weer een eisprong òf op dag 15, òf ergens vanaf dag 20… :think:

Hoi Iuno,



ik heb het net zitten lezen en ik heb gister ook zo’n slijmprop verloren. Ik heb zelf eerst een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, maar we zijn nu weer bzig om toch zwanger te worden. Ik ben nou heel benieuwd of je na het verlies van die slijmprop inderdaad zwanger bent geworden, want dan gaan we ff wat meer klussen nu :smiley: Ik zag namelijk dat je nu 26 weken zwanger bent.

@Verwaijen-Landsaat wrote:

Ik ben nou heel benieuwd of je na het verlies van die slijmprop inderdaad zwanger bent geworden, want dan gaan we ff wat meer klussen nu :smiley: Ik zag namelijk dat je nu 26 weken zwanger bent.




Nee, die cyclus ben ik gewoon ongesteld geworden. 2 Maandjes later (eigenlijk hele onopvallende cyclus, met maar heel weinig geklus - was het ff helemaal zat) was het dan raak…



Wens jullie veel en vooral vruchtbaar klusplezier! :smiley:

Nou we klussen nog even rustig veredr en hoop over een week of 2 goed nieuws te hebben. Bedankt voor je antwoord en geluk met jullie gezinnetje!!

Ja hoor!!! We zijn zwanger! Morgen een echo, omdat ik vorige keer een eug had. Ik ben nu volgens mij 5 weken. Hopen dat alles goed gaat, maar et voelt veel beter dan vorige keer.

Nou, dan (voorzichtig) gefeliciteerd! :dance: