Slijmproductie

Ik heb regwlmatig dat ik echt een klodder slijm verlied, hebben meerdere damrs hier last van of gehad en dan vooral in het begin van de zwangerscap?

Yep, heel herkenbaar :sick: !

Ja, komt mij ook erg bekend voor. :?

en ik herken het ook enorm… kon echt niet zonder inlegkruisje een aantal weken geleden. nu is dat gelukkig weer een groot deel minder geworden!

Oke dan dit hoort er dus bij

Gelukkig maar, het kan je allemaal best onzeker maken vind ik

Ja hoor, hoort erbij, heel herkenbaar :sick:

Yep hier ook, elke dag weer :sick:

Het wordt alleen maar erger hier :eh: :wall:

Zeker in het begin viel het enorm op! Ik gebruik nu ook meer inlegkruisjes dan dat ik normaal voor tampons en maandverband gebruik!



Tussendoor is het redelijk stabiel gebleven en nu bij mij aan het einde is het weer heel erg…

Jup, herkenbaar!

Gelukkig maar!!!

Had ik ook alleen bij mij ging het verkleuren en werd het uiteindelijk groenig, wat wees op een schimmelinfectie alleen in het ZH zeiden ze iedere keer dat dat normaal was, maar dat was het dus niet dus hou het mee in d egaten zou ik zeggen.

hallo meiden,

ik haak even in…

Heb de afgelopen 3 dagen 's avonds slijmklodders en mijn NOD is pas over 10dagen. Mijn ei keurig gehad maar niet zoals op mijn ticker. Al eerder! … maar is het niet te vroeg om het nu al te hebben als “zwangerschaps klacht”



Ik zit nog maar in ronde 3 dus heb nog geduld.

Vind het alleen zo onprettig als het niet voor een goed doel is :oops:



dikke kus nicole

weet je zeker dat je je ei al hebt gehad? want rond je eisprong is de afscheiding ook vaak erger.



daar merk ik tenminste meestal aan dat ik in mn vruchtbare dagen zit.

als je NOD pas over 10 dagen is lijkt het mij erg vroeg om nu al iets van zwangerschapsverschijnsel te hebben.



maar wie weet… afwachten maar! :pray:

jaaa van mijn ei weet ik zeker. Had helder slijm verlies. En nu wit slijm verlies.

maar we wachten het rustig af hoor haha vind het alleen vervelend maar misschien is mijn slijmproductie ff hoger dan normaal… :roll: