Mijn mup heeft sinds een week slijmdraden bij der ontlasting…
Wat kan dit toch zijn :think:
Ze krijgt bv!
Is normaal heb ik ook gehad… waren net van die doorzichtige mihoen slierten… :lol: :lol: :lol:
Als je bv geeft, kan de poep allerlei kleuren hebben… en soms wat dikker, dan wat dunner, met draden zonder draden, met ‘zaadjes’ zonder ‘zaadjes’… ik zag altijd vanalles zitten joh, terwijl ze nog niet at… :lol: :lol: :lol:
snottebellen niet tevergeten :lol:
Zijn idd mihoen draden soms ook wel paar aan elkaar geplakt wat dikkere slierten dus… Mmmh dat kan dus geen kwaas…
Ik dacht alleen dat het verschillend kon zijn van kleur…
Anyway bedankt voor je antwoord :-*
Hier ook heel veel slijm. Dacht dat het van de nutriton kwam die ze vooraf aan de bv kreeg, maar kan dus sowieso. De ene keer is het idd wel weer ‘normaal’ en de andere keer heel erg slijmerig.
Heb je al naar tanden gezocht? Mijn dochter had dit omstreeks de tijd dat ze tanden kreeg. Maar het kan ook toeval zijn geweest
Hier kregen ze het voor of na dat ze ziek waren.
slijm kan noooooit van snotterbellen zijn! die verteren gewoon! zei de kinderarts hier.
wat het vaak wel is… iets van irritatie aan de darm, kleine onschuldige ontsteking ergens in het verteringskanaal.
Vaak is het van tandjes. Ik ben alleen nadat het alleen was na gebruik van vast voedsel aan de bel getrokken enaar de ka geweest om uit te zoeken of het een voedselintoleratnie was. Gelukkig na twee maand opnieuw weer introduceren van vast voedsel is het goed gegaan.
Als Isa slijmpoep heeft, dan weet ik dat er binnen 2 Ã 3 weken een tand/kies aan komt 8)
Mijn ventje heeft ook slijmpoep. Ik dacht dat het van zijn verkoudheid kwam. Maar ik moet ook zeggen dat ik wel tandjes verwacht. Ik ben benieuwd…
Ik verwacht geen tandjes hihi…
Luiers heeft ze nog steeds en is ook waterdun…
S’avonds na halfflesje kunstvoeding ook mega knetteringen alsje je hand op der buikje legt en dit alles sinds ze 120 ml fv krijgt … :think: