Heb hetzelfde verhaal als jouw gehad want bij mij heeft het in totaal 6 jaar geduurd :shock: :wall:
Heb 6 van die injecties gehad die gezet zijn door een orthopeed maar ik kan kan je vertellen dat ze echt rete zeer doen. :evil:
Ik kon daarna 2 dagen nauwelijks fatsoenlijk lopen van de pijn.
Ik zeg dit niet om je angst aan te jagen maar wil je de realistische kant van de zaak laten zien.
Na 6 jaar pijn,…constante pijnstilling en dus een aantal injecties later is mijn slijmbeurs helemaal verwijderd.
Dit heeft me 6 maanden herstel en fysio gekost (want je moet echt weer gewoon leren lopen aangezien ik mijn benen verkeerd ging belasten door de pijn) maar het is de beste beslissing ooit geweest.
Heb nooit meer pijn gehad en ik kan weer gewoon lopen en bewegen zonder ongemak.
Hopelijk is het voor jouw niet zo’n lange weg om te herstellen
sis;
ik heb niet meer alles gelezen,
maar ik heb vorig jaar dezelfde klachten gehad en bij mij dachten ze ook aan een slijmbeursontsteking en nadat ik 3 maanden aan de pijnstillers met onstekingsremmer heb gezeten, en toen helemáál niet meer kon lopen, wilden ze ook een spuit gaan zetten…
uiteindelijk ben ik bij mensendiecktherapie terecht gekomen, omdat de othopeed de bursitis niet kon vinden (en je hoort drukpijn te hebben om de bursitis te lokaliseren)
en die constateerde binnen 1 bezoek: Bekkeninstabiliteit…
ja, 2 jaar na de bevalling nog!
ik heb nu driekwartjaar therapie en heb helemaal geen last meer.
ik zou jezelf dus nog even goed laten onderzoeken, want ook de orthopeed zat vreselijk mis bij mij.
Dank jullie wel. :-
Even voor Ziet: Bij mij loopt het nu ook al een hele tijd en na een bezoek aan de neuroloog op verdenking van een neurologische aandoening die door haar absoluut niet kon worden vastgesteld (Thank God for that!) bleek het ‘slechts’ een slijmbeurs te zijn. Ik heb hele duidelijke drukpijn. Ik kan je exact aanwijzen waar het zit en zowel de fysio als de huisarts hebben geen enkele twijfel hierover.
Niek: Dank je wel. Ik heb het ook liever realistisch hoor. Al is het niet fijn om te lezen. Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden. :-
Heleen: Dat is dus gewoon verdoven?? Als pijnstilling klinkt het goed, maar helpt het ook om de ontsteking weg te laten trekken? Dat apparaat (geluidsgolven?) word ik ook 2x in de week me behandeld.
Christine: Klinkt hoopvol. Ik hoop voor je dat je van de week weer kan werken.
Het gaat eigenlijk nog altijd een beetje hetzelfde. Pijn ondanks de pijnstilling/ontstekingsremmers. Wel zegt de fysio dat ze verschil merkt bij de behandeling, dus dat is alvast iets. Maar bij belasting merk ik duidelijk toename van de pijn. Bukken is een ramp, lopen op zachte ondergrond (zand…) nog meer.
We zetten nog even door… :shifty:
:-*