Slijm na plassen licht roze gekleurd

Zoals de titel het al zegt is mijn slijm na het plassen (waar ik altijd last van heb) nu een beetje licht roze. Ik ben nu bijna 21 weken, is dit nu erg en moet ik de verloskundige bellen of nog even aankijken??? Heb verder nergens last van. Alleen een beetje licht rozige slijm sinds gister.



Groetjes

Karlijn

Karlijn, ik wil je niet ongerust maken maar ik heb hetzelfde meegemaakt aan 20 weken en het bleek een stuk van mijn slijmprop te zijn, het is niet goed afgelopen.

Nogmaals, het wil daarom niet hetzelfde zijn maar ik zou toch even snel met de vk bellen of nog beter, even langsgaan in het ziekenhuis en wel meteen, dat hebben wij ook gedaan …

Ik hoop dat het niets ergs is! :-*

Ik zou een heleboel kunnen zeggen, maar je kunt denk het beste de vk bellen.

ik zeg altijd maar je kan de vk beter 10 keer voor nix bellen dan helemaal niet!!!

en weet je al meer…

Ben ook benieuwd…

Ik ben ook zeer benieuwd!

Heb je de vk al gesproken??

heeyz meid hoe is het nou… heb je je vk nog gebeld???

ja ben ook wel heel erg benieuwd nu hoor!!



alles zal toch wel goed zijn???!!???

Sorry dat ik nu pas reageer, heb ik iedereen in spanning gelaten :oops:



De verloskundige is meteen langs gekomen ook omdat de echo vorige week uitwees dat mijn dochtertje een beetje aan de kleine kant is alhoewel dat niet zorgelijk was omdat ikzelf ook niet heel groot ben.



Maar om een lang verhaal kort te maken er is niks aan de hand. Hartje klopte nog goed en de baarmoeder was ook goed. De uitslag had ze al wel binnen van de echo dus die ging ze nog even nader bekijken of de placenta aan de voorkant ligt en waar dat hij ligt. Als hij laag aan de voorkant ligt dan kan dat ook de oorzaak zijn dat er een beetje bloed is vrijgekomen. Ook moet ik mijn urine brengen naar de huisarst om te checken op blaasontsteking.



Maar het kon niet zijn dat de slijmprop los ging laten of los was gelaten zoals bij Bietje. Maar iedereen bendankt voor het waarschuwen daardoor heb ik wel even de verloskundige gebeld voor de zekerheid.



Liefs

Karlijn

Fijn mied dat je gerustgesteld bent en gewoon onthouden dat wanneer je je zorgen maakt je gewoon die telefoon oppakt en je vk belt :thumbup:

oohh gelukkig is er niks aan de hand :dance:



maar goed dat je wel de vk hebt gebeld, je belt ze nooit voor niks meid :wink: als je je zorgen maakt de volgende keer, gewoon weer bellen :hug:



op naar de volgende 20 weken :wink:

Wat fijn dat alles goed is :thumbup:



Ik zie dat je net zo lang zwanger bent als de andere dames van de april 2008 mama’s



Wellicht vind je het leuk om de komende tijd met ons mee te komen kletsen.



Hier is ons topic (bij de 9 maanden mama’s) http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47310&postdays=0&postorder=asc&start=0



Gr Caroline