Heb hier net een uur naar sleutels gezocht
Kon ze nergens vinden
meiden inmiddels thuis die ik zou ophalen en mee naar de bieb op school zou gaan
Hubbie inmiddels thuis,ook mee zoeken
Meiden maar ff vlug zelf naar de bieb en wij verder zoeken
Tot dat mijn Hubbie de brievenbus ging onderzoeken
En Eline heeft ze dus tussen het zwarte stoffertje en de klep zeg maar gestopt
Blij dat we ze gevonden weer hebben
Maar wat een stress ff
Ze is nu maar ff oud papier met papa weg brengen
Kan mama ff bij komen
Oh handig he!
Heel herkenbaar hoor, ik had een keer hetzelfde…Mae-Lynn had de sleutels in een plantenbak neergelegd, ik wist niet waar ze waren, kon niet naar buiten…grrr…
Gelukkig dat jullie ze hebben teruggevonden!
ow ik heb ccccprecies op dezelfde plek ooit mijn afstandbediening terug gevonden :? Het is zo moeilijk zoeken he als je kleine ergens mee vandoor is gegaan. Normaal kun je met logisch nadenken meestal wel achterhalen waar iets zou liggen, maar nu moet je echt overal kijken…
hahahhhahhahha… oww herkenbaar… mennnn je wordt gekkkk… :mrgreen: zoeken zoeken zoeken… en ik vind hier ook afstandsbediening in de droger… of tandenborstel tussen 2 handdoeken in gepropt… zoiets… :roll:
:mrgreen: Hier moest een nieuw paspoort aangevraagd worden…
En de afstandsbediening maanden kwijt geweest en die kwam me toch op een logische (not) plaats tevoorschijn…
Maar iig fijn dat ze gevonden zijn!
tom ruimt altijd alles ¨keurig¨ op :roll: :inlove:
in de oven van zijn keukentje :mrgreen:
scheelt een hoop gezoek 8)
:hug: voor alle zoekacties
Mmm…ik ben 1 schoen kwijt…misschien toch maar eens in de brievenbus kijken… :mrgreen:
Ik ben mijn sleutels maaaaaaaaaaaaaanden kwijtgeweest. Tot ze opeens uit een plantenbak staken in de tuin van ex schoonouders…
whoehahahaahhahhahah mennnnn ik lach me suf weer met dit topic…
plantenbak schoonouders… :inlove:
tom en zijn oventje… ahahahahhahha…
nieuwe paspoorten hahahaha…
oww sorry die laatste is niet erg grappig maar ehmmm moet stiekem toch even lachen
Hier nog een stel dat de autosleutel-met-automatische-vergrendeling kwijt is…en we hebben maar één verdachte :mrgreen: :mrgreen: .
ben in ieder geval blij dat ik niet de enigste ben
tom heeft in ieder geval een vaste plek om de spullen te verstoppen :mrgreen:
ze ligt nu lief te slapen
en o jee paspoorten weg
dave heeft ooit wel rob zn foto uit zn paspoort gehaald omdat die papa zo lief vond
en zie dus dat de palntenbak ook een favo plek is
en mama kan weer bij komen van deze dag :mrgreen: :mrgreen:
@cathyanne wrote:
Hier nog een stel dat de autosleutel-met-automatische-vergrendeling kwijt is…en we hebben maar één verdachte :mrgreen: :mrgreen: .
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: kleine crimineel…
@sophia76 wrote:
ben in ieder geval blij dat ik niet de enigste ben
tom heeft in ieder geval een vaste plek om de spullen te verstoppen :mrgreen:
ze ligt nu lief te slapen
en o jee paspoorten weg
dave heeft ooit wel rob zn foto uit zn paspoort gehaald omdat die papa zo lief vond
en zie dus dat de palntenbak ook een favo plek is
en mama kan weer bij komen van deze dag :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :-*
Hahaha, zo heb ik me vanavond suf gezocht naar mijn tandenborstel…
Ik vond hem in de wc…de klep zat wel netjes dicht :eh:
@Joepie! wrote:
Hahaha, zo heb ik me vanavond suf gezocht naar mijn tandenborstel…
Ik vond hem in de wc…de klep zat wel netjes dicht :eh:
IEKS dat is vies! :o
papa was de sleutels een keer kwijt denise was 2 of 3 jaar hij haar wakker gemaakt hij moest tenslotte werken en mevrouw had ze in het gat van de muziekbox gedaan dus wij s’morgens vroeg heel de box uit elkaar slopen :shifty:
maar ze wist precies waar ze ze gelaten had de dondersteen
en een andere keer had ze ze bij haar in de speelgoedkist gegooit
en mama heeft ooit de fout gemaakt om haar haarspeldjes te laten uitzoeken naderhand alles weer netjes in het busje gedaan inclusief de autosleutels :doh:
Pffff,hihi…
Tycho had een keer de motorsleutel van papa verstopt…in de plantenbak geduwd en het uiteinde is zwart…
papa wou graag nog een uurtje rijden na het eten…dat ging dus niet door…
Hahaha, wat een leuke verstopplekken vinden al die kids!
Hier is bijna standaad de prullenbak dè plek om van alles terug te vinden. Leuk…tussen al het afval!
Enne…ik heb altijd een reservehuissleutel èn reserve autosleutel op een hoge plank in de meterkast liggen. Hoef ik niet te stressen op zoek naar een sleutel en kan ik op een later (lees: rustig) moment uitgebreid de prullenbak nazoeken :sick:
Hier is sinds vorige week donderdag m’n mobiel verdwenen :doh: (die ook nog van m’n werk is :shifty: ). Na een zoektocht van 3 dagen, waarbij ik vanalles heb teruggevonden wat ik al maanden kwijt was, heb ik de strijd maar even opgegeven en een goedkoop prepaid geval gekocht :roll: Ik had in m’n vaste topic al een prijs uitgeloofd voor de winnende tip :mrgreen: Helaas zonder resultaat.
M’n oudste had ook de gewoonte om sleutels te verstoppen. Toevallig zag ik haar ze een keer verstoppen en wel achter het luikje in de niet aangesloten gaskachel :wall: Nog steeds kan ik daar af en toe iets terugvinden.
M’n jongste hou ik inmiddels nauwlettend in de gaten om te zien of ze misschien ook een stiekeme verstopplek heeft :lol: Tot die tijd hoop ik dat de regel ‘als je stopt met zoeken vindt je het’ wat op gaat leveren
Mijn kinderen mogen niet met de sleutels spelen :mrgreen: :silenced:
Die hangen braaf in het sleutelkastje…ik háát zoeken naar sleutels…helemaal als je al laat bent ofzo…dus hier nooit kwijt thank god 8)