Sinds enige tijd (nu 3 weken al) is onze peuter aan het spoken, het lukt haar ineens niet meer om zelf in slaap te komen en we zijn dus heel de avond in de weer om haar in slaap te krijgen.
In slaap vallen lukt wel als ze bij ons op bed ligt… maar vind dit geen goede optie Want dan moet ik dus ook verplicht om 19.30 naar bed want ze kan gewoon niet alleen in haar eigen bed in slaap vallen. Manlief kan niet tegen het huilen, maar ik ben het nu echt zat, al zoveel geprobeert om de tien minuten kijken, er wat langer bij blijven zitten niets helpt, Als het te lang duurt (zeg 4 minuten totaal) dan breekt ze de tent af.
Ik heb nu voorgenomen om dan toch maar de weg te nemen laten huilen al breekt ze tent af, nou goed manlief kan er niet tegen maar heb maar gezegd dat ie dan maar een uurtje gaat rijden in de auto ofzo en dat ie dan maar oordopjes moet meenemen van zijn werk.
Heeft er iemand wellicht nog een andere tip?
we hebben dus al de kamer aangepast, lampje aan, deur open, samen alle spoken weggejaagd, beloftes iets leuks te doen, om 10 minuten gaan kijken, geen tv kijken overdag, geen andere indrukwekkende dingen, slaapritueel aanpassen met ook doornemen wat we overdag hebben gedaan… hellpppie
ik zie dat ik hem verkeert heb geplaatst dus hij mag hier op slot en zal hem bij peuter en kleuter vragen zetten
oeps :oops: