Slecht rapport

Mijn dochter heeft vorige week haar rapport gehad en ze had er drie onvoldoendes op staan.

Ik schrok daar best van aangezien ze normaal een goede leerling is die goed haar best doet.

Toen ik dus op rapportgesprek ging, heeft de juf me wel gerustgesteld en we hebben overlegd hoe we haar het beste kunnen helpen maar toch vind ik het niet leuk dat ze er drie had!!! :cry:

De juf zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken want mijn dochter doet haar stinkende best (zo zei de juf het letterlijk), maar dan heb ik zoiets: niet hard genoeg dan want anders had ze die onvoldoendes niet toch? :think:



Ze had ze voor begrijpend lezen en twee vakken met rekenen.

Nou ja, niet hard genoeg, heb je het idee dat ze er niet genoeg aan heeft gedaan?

Behalve dan dat die onvoldoendes er staan?



Wat gaf de juf dan voor “tips”? Want daaruit kun je ook wel afleiden hoe het komt denk ik?

Hoi



Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent in de onvoldondes.

Wat ik niet snap als de juf zegt dat ze haar stinkende best doet, waarom ze dan onvoldoendes krijgt ? Of als het net iets te moeilijk is dat ze dan iets lagers mag doen :think:



Bij me dochter op school hebben ze 2 raporten een inzetraport dus punten kwa inzet zeg maar en een normaal raport. Maar als een kind het ergens moeilijk mee heeft wordt het gesteunt heb emily eerlijk gezegt nog nooit met ee onvoldoende gezien :think:

In korte tijd gaat het toch al vooruit!

Ze kreeg verschillende toetjes mee naar huis met 6,5 steeds dus das altijd nog beter dan een onvoldoende!



(maar ja het jaar is nog niet voorbij hihihi)

Ze zit nu op een ander plekje en ze geeft zelf aan dat ze alles ook beter ziet :think: Dus ik zit te denken of ik misschien de ogen moet laten testen, omdat slechte ogen in de familie voorkomen.

Ook zit ze in een ander groepje dat rustiger is en niet veel kletst dus ze werd gewoon heel makkelijk afgeleid.

Ook word ze veel door de juf opgehemeld dat ze goed haar best doet en ze groeit dan joh als ze dat thuis verteld! Dat doet mij goed!

Ook haar tussentijdse toetjes zijn goed, nog geen onvoldoende gehaald na dat rapport. :mrgreen: