slecht eten

hallo allemaal.

heeft iemand toevallig ervaring en tips bij het volgende?

lorenzo eet sins een paar weken heel slecht. zowel bij warm als bij brood hij wil niets hebben.

eerder at hij als een slootgraver hele borden ging zonder pardon leeg soms at hij nog meer als zijn grote broer.

behalve zijn fles pap. maarja daar willen we nu juist vanaf.



groetjes maaike

er schijnt een fase te zijn dat kinderen minder gaan eten omdat ze minder hard groeien. Ik laat het altijd maar zo! ze heeft hir ook wel perioden, maar dan krijgt ze ook minder tussendoor, waardoor ze vanzelf wel weer iets beter gaat eten!



niet te druk om maken, als ze honger hebben, gaan ze vanzelf wel weten!

ja dat is ook wel zo…

maar begint langzamerhand erg vervelend te worden.

hij eet ook bijna niets tussendoor.

het is de hele dag slecht eten, enige wat meneertje wil is de fruithapjes van zijn broertje en zijn papflessen.

en dat vind ik zo frustrerend…

Wat ik bij ryan probeerde als die minder at (meestal door ziek zijn) Was van die Maria bisquitjes, crackers met jam erop. Dat at die dan wel. Of soep. Nou kan ryan het wel hebben om een paar daagjes wat minder te eten dan normaal dus maak me daar geen zorgen om.



Maar hier zou het ook wel raar kijken zijn als we weer zon fase zouden krijgen aangezien hij ook eet als een slootgraver :mrgreen:



Succes ermee!

Jasmijn eet al heel slecht sinds ze 11 maanden is, daarvoor ging het prima.

Nu gaat het eindelijk weer wat beter nu ze zelf mag en kan eten… Ik vond het altijd erg frustrerend hoor

ik merk aan mijn kinderen wanneer ze kwa groei stil staan en wanneer ze gaan groeien hihih heel gek , maar a; sze gaan groeien dan eten ze flink en anders is het elk hapje ben ik blij mee