slecht drinken

mijn zoontje is nu 1 week oud, en kan zijn flessen niet leeg krijgen. na 20 @ 30 cc valt hij in zo’n diepe slaap dat je hem met geen moeite wakker krijgt. heel af en toe lukt het om de fles er weer in te krijgen maar gaat dan kokhalzen en wil echt niet meer.heb al verschillende flesjes geprobeerd maar weet het ff niet meer. moet hem dinsdag wel ff gaan wegen of ie niet afgevallen is. is dit kenbaar voor iemand en wat kun je er tegen doen.



hoop snel antwoord te krijgen

Hoe vaak drinkt hij?

hij had eigenlijk 6 voedingen.



ze zijn van het cb geweest vanmiddag en hij blijkt spruw te hebben kan morgen een zalfje halen en hopenlijk is het dan opgelost.

Hallo



wat is spruw? Onze kleine man heeft eigenlijk het zelfde drinkt ook zijn flesje niet leeg en is ook niet wakker te krijgen bijna, krijgt om de 3 uur …

Nu vroeg ik me af wat spruw is ?



Groetjes loes

Spruw is een witte aanslag op tong en verhemelte…



Om te kijken of je hummel het evt heeft, moet je even vóór een voeding in zijn mondje kijken. Meestal zie je het meteen…



En dan idd, zalfje en vaak is het snel over…

dank je wel … ik zal straks even kijken , heeft net voeding gehad en ja dus melk wit hihi



groetjes

welke fles gebruik je?

Misschien ligt het daar aan.



We gebruikte voor mijn zoontje eerst de avent fles, maar dit ging niet goed en gebruiken nu op advies van een kinderarts de dodi fles.



De speen ervan is langer, maar dunner dus dat zijn mondje er beter om heen past.

En dit gaat veel beter en hij drinkt er beter uit.