slecht aanhappen

Dank je Lune. En het is net als bij jou maar aan 1 kant. Ik vermoed zelf dat mijn tepel niet wit wegtrekt omdat ik zo kort na de stuwing en de kloofjes zit. Dus mijn tepel is sowieso wat geirriteerd daardoor en aan beide kanten is hij dus eerder wat roder dan dat ik wit zie. En rechts is er dus echt niets aan de hand. Ik vorm idd voor zodat hij beter aanhapt want anders is het echt meer tepelsabbelen…daar bedank ik voor want ik hoef niet weer kloofjes. :shifty:

Ben ook mijn bruistabletten magnesium calcium aan het proberen want ik merkte ook dat mijn kuiten weer kramp vertonen. Ws van het verkrampen als ik Floris links aanleg.

Als ik niet binnen de week verbetering merk dan bel ik de lokale LK wel even voor advies en de vit combi. :thumbup:

Ja zou ik idd doen, niet te lang mee wachten hoor.

Je weet zeker dat het geen spruw zal zijn?

Vasospasmes zijn echt heel heel gemeen, ik heb zelden zo’n pijn gehad als die eerste weken :?

Als je wil kan ik ook wel ff opzoeken wat de vitamines ook alweer precies waren, als je vast wilt uitproberen.

Ik ben erachter!! Het is gelukkig geen van beide, dus geen spruw en geen spasmen! Er zat echt een heeeeeeel klein verstoppinkje in mijn tepel. :shock: Was bezig een warm compres op mijn borst te leggen en dat hielp voor geen meter. Koud wel. :wall: Dat rijmt dus niet met spasmen. Heb wat druk uitgeoefend met mijn vingers (heel goed gewassen eerst uiteraard) op de tepel. En toen zag ik een ieniemienie wit puntje. Dat heb ik eruit gedrukt en grote goedheid wat lucht dat op zeg. :oops: Gelukkig werd Floris ook wakker voor een voeding (heerlijk een kind met wat timing) dus gelijk aangelegt aan die kant en het aanhappen deed nog even zeer maar daarna geen centje pijn. Ook na het drinken geen ellende op een klein beetje prikkeling na. :dance: En meneer werd van die kant altijd (ugh na 9 dagen BV 8) ) gefrustreerd. Tja niet zo raar als er een stukje is waar geen melk uitkomt maar wel druk opbouwt. Nu was hij relaxt en wilde hij zelfs na een schone luier nog wat drinken uit de andere borst. Maar wat je al aangeeft ik heb echt een dag of 4 dus gevoed aan die kant met zwaar kromme tenen van de pijn. :oops: Dus ongelofelijk respect dat jij dat veel langer hebt gedaan en toch doorgezet. :thumbup:

Ik has het nooit gedaan als t mijn eerste was :wink: tis dat ik wist hoe makkelijk bv kan zijn.

Maar wat fijn dat het nu opgelost is! Hopelijk nu probleem en vooral pijnloos verder voeden :dance:

Hahaha ja hier zei mijn man ook al toen ik met de tranen in de ogen kindlief aanlegde dat hij best naar de winkel kon voor een pak voeding. Heb hem voor gek verklaard en hij mij dus weer…gezellig. 8) Gelukkig kan hij zich de BV tijd van Casper ook herinneren en respecteert hij mijn keuzes daarin. Kan wel zeggen dat we daar samen voor kiezen maar dat klopt natuurlijk niet helemaal. :wink:

Maar ik ben wel reuze verwend geweest hoor in Casper zijn BV tijd. Werkelijk nooit geen ene centje pijn en wel een flink groeiende beeb op ruim voldoende melk. Kan nu al zoooo uitkijken naar hopelijk weer een lange gezellige en knusse BV tijd. :inlove:

Het allermooiste vind ik nu ook dat Casper het snapt, die kijkt heel rustig mee hoe Floris drinkt, vraagt of Floris morst met de melk, en of Floris nu slaapt etc. :inlove: *vast de hormonen die spreken :lol: *