Slaperig mannetje

Hallo!

Lars is nu ruim een jaar en hij slaapt tussen de middag van 12.30 uur tot 14.00 uur ongeveer. Maar 's avonds rond 18.00 uur kan ik hem opvegen en gaat hij dus naar bed :shock: . En dat manneke slaapt binnen vijf minuten als een roos tot de volgende ochtend 7.30 uur :o !

Is dit wel helemaal normaal? Ik kan het me niet meer herinneren van Tim, stom he :roll: :think: ?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Judith

Sam hier ook hoor :wink:

Die slaapt na de ochtendfles nog zowieso 1 a anderhalf uur!

Dan na de middag vaak van 1 tot een uur of 2 a 3… (verschilt een beetje) en om 6 uur (soms om 5 uur al) is hij knock out…

Op het KDV heb ik gezegd dat ze hem van 4 tot 5 naar bed moeten doen omdat hij anders zo moe is en niet meer eet.

Maaruh, Lars is niet de enige slaapkop!

Sam die gaat dus vaak rond 6 uur (soms eerder, soms iets later) naar bed en slaapt tot een uur of 7 's morgens door! :thumbup:

Ze zullen het nog wel nodig hebben :mrgreen:

hier ook levi slaapt tussen de middag nog 3uur lang en als hij om 14uur wakker wordt gaat hij tegen 8uur naar bed wordt hij om 3 uur waker gaat hij tegen half8naar bed. ligt er maar net aan hoe laat hij s middags er in gaat.<br /> en hij wordt pas tegen half9 wakker op de dagen dat hij naar de psz gaat moet ik hem s ochtens wakker maken.

dus hier ook een slaap koppie :mrgreen:

Jasmijn slaapt 's morgens van 09.00 tot 10.30/11.00 uur en dan van 13.00 tot 15.00 ongeveer. Dan gaat ze 's avonds meestal 19.00/19.15 uur naar bed tot 's ochtends 07.00 uur. Dus als ik zo lees wat de andere kindjes slapen dan spant Jasmijn volgens mij de kroon :shock: . Ik weet in ieder geval wel dat ze het echt nodig heeft.

Hier ook een slaapkop…Gaat om 19uur naar bed. Is dan rond 9uur wakker (vanmorgen zelfs half10, lekker voor mama :wink: ) dan gaat hij tegen 12uur naar bed tot half 3 of soms half4.

Hier ook hoor.

Priscilla doet ook nog 2 slaapjes van 1,5 tot 2 uur. Om 19.30 naar bed en als ze er niet uit hoeft blijft ze vaak nog slapen tot 8.30 :mrgreen:

Heerlijk toch :thumbup:

Ja maar, is 18.00 uur niet veel te vroeg om te gaan slapen? Dat vroeg ik me eigenlijk af :think:

@Juudje26 wrote:

Ja maar, is 18.00 uur niet veel te vroeg om te gaan slapen? Dat vroeg ik me eigenlijk af :think:

Nee toch, als jij het kan inplannen in je dag. Gewoon lekker doen :thumbup:

Volgens mijn moeder sliep ik overdag helemaal niet meer met 1 jaar en ging ik om 18 uur naar bed tot de volgende morgen 8 uur. Ik ben ook groot geworden :mrgreen:.

mijn oudste gaat zelfs al om 17uur naar bed, maar is wel de hele dag op vanaf 8uur.

heel soms is het wat later maar nooit later dan 18uur.

Hoi

Bij mij waren ze alle 3 gelukkig slaapkoppen.

Fransje is 1 jaar en 5 maanden en slaapt van 11 tot 14:00 meestal en dan gaat ie rons 7 uur naar bedje toe en slaapt ie tot 9 uur meestal.

ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers op jullie :liar: :liar: :liar:

Hoi,

Mijn zoontje is al wat ouder ( nu 1 jaar en 9 maanden) als de meeste van jullie kleintjes maar pas sinds een maandje slaapt hij nog maar 1 keer op een dag.

Nu word hij wakker tussen 09.00 en 9.30 (meestal 9.15) en gaat dan na de lunch rond 13.00 weer naar bed, slaapt dan zo’n 3 uur en gaat om 19.30 weer de nacht in.

Toen hij zo oud was als tim (1 jaar en 1 maand) tot een maandje geleden sliep hij dan om 11.00 tot 12.30 en van 15.00 tot 17.00. Dus het valt allemaal wel mee hoor.

Ik ben erg blij met zo’n uitslaper want ik ben niet zo’n ochtendmens :lol:

Stein heeft tot 15 maanden sochtends van 9.30 tot 10.30 geslapen…EN in de middag van 14 tot 16 uur en ging dan om 19 uur gewoon weer naar bed tot de volgende ochtend 7 uur

Geniet lekker van jullie slaapkoppen…mijn spookje wordt iedere nacht om half 2 even wakker…gelukkig valt hij weer in slaap daarna, maar tussen half 6 en kwart over 6 is hij weer helemaal fris en fruitig…

Dat kan ik van mama niet helemaal zeggen …hahaha

Hier ook een slaapkop.

Toen Jay 1 jaar was ging hij ook rond 6 uur op bed en sliep dat tot 8 of 9 uur (en s’middags ook) . Toen hij anderhalf was ging hij om 7 uur op bed en sliep dan tot soms wel één uur in de middag en om 3 uur kon ik hem nog wel even op bed doen :shock: hij sliep meer dan dat hij wakker was.

Nu is hij twee en slaapt hij nog steeds tot half 9 ongeveer en tussen de middag slaapt hij ook nog 3 uurtjes vol.

We zijn met hem naar de kinderarts geweest maar die zag er geen ernst in, het is een heel actief mannetje en heeft gewoon zijn rust nodig.

Hij is nu ziek en vannacht wakker geweest dus meneertje slaapt nog even uit :eh: zal hem zo maar even wakker maken.

@issie wrote:

ik ben helemaaaaaaaaaaaaaaaaal niet jaloers op jullie :liar: :liar: :liar:

Ik ook niet…ZUCHT… :liar: