Lynn krijgt rond 22.30 - 23.00 haar laatste voeding en gaat dan slapen vaak moet ik haar wakker maken rond 8.00 vanochtend was het zelfs 8.45 tuurlijk heerlijk voor ons (zeker omdat Ivan ook gerust tot 9.00 slaapt) Maar kan het heel veel kwaad. Ik moet haar echt wakker maken anders tukt ze zo verder.
Na de voeding kan ze ook gerust weer in bed en dan slaapt ze tot half 12
ligt misschien aan de naam maar hier deed lynn het
precies hetzelfde vaak werd ze pas rond 9en wakker
wij hebben haar altijd lekker laten slapen het werd trouwens niet vaak later dan 9uur maar 9uur zeker wel
Jenna ging om 23:00 naar bed, en rond 8:00 a 8:30 een voeding, en sliep van de 10 x 9 x weer verder tot 12:00 uur.
Nu op 4 flessen krijgt ze om 21:30 de fles, en dan weer tussen 7:00 a 8:00 en slaapt dan weer verder tot 10:00 a 11:00 uur.
Hier dus ook een heerlijk slaapkopje…
Talysha deed dat trouwens ook altijd :thumbup:
Zolang ze groeien en aankomen is er niets aan de hand. Heerlijk van genieten wij hadden dat met ons meisje totaal niet
onze dochter slaapt ook zoveel…
Ook ''s morgens na de ochtend voeding gaat ze meteen weer verder slapen. Wel lekker dan kan ik rusig met de andere kids ontbijten en ze naar school brengen :mrgreen:
Meestal maak ik haar rond 11 uur weer wakker om te voeden, dan slaapt ze weer als ik ze op moet halen van school 8)
onze dochter sliep ook altijd zoveel… en nu nog steeds dus zou zeggen… lekker van genieten
oudste sliep trouwens ook altijd uit…
zal wel in de genen zitten… :mrgreen:
Zolang ze gewoon zelf komt voor haar voedingen zou ik lekker genieten van je slaaproosje :-*
Ik zou zeggen: gewoon genieten, als je dochter honger heeft komt ze vanzelf hoor…
Hoeveel voeding geef je en hoeveel keer?
Precies, gewoon laten slapen. Als ze op schema zit, waarom wakker maken?
@naatjuh1988 wrote:
Ik zou zeggen: gewoon genieten, als je dochter honger heeft komt ze vanzelf hoor…
Hoeveel voeding geef je en hoeveel keer?
ik geef bv maar ik zit gemiddeld 6 voedingen soms wat meer als ze clustert hoeveel ze krijgt weet ik niet
Nee, want baby’s komen echter wel als ze honger hebben…
Geniet er lekker van!
Ik herken het helemaal niet, maar ik denk dat jullie er lekker van moeten gaan genieten!!