ik zie meteen dat ze moe is en breng haar dan ook naar boven probleem van gister en vandaag was dat ik aan het werk was en schoonma oppastte en ja ze wou neit slapen :eh:
ik moet het maar even aankijken heb wel tegen haar gezegd dat ze haar wel naar bedje moet doen en niet overdag in de kinderwagen slapen want dan slaapt ze bijna niet (ze is veel te nieuwsgierig :inlove: )
@roosje83 wrote:
ik zie meteen dat ze moe is en breng haar dan ook naar boven probleem van gister en vandaag was dat ik aan het werk was en schoonma oppastte en ja ze wou neit slapen :eh:
ik moet het maar even aankijken heb wel tegen haar gezegd dat ze haar wel naar bedje moet doen en niet overdag in de kinderwagen slapen want dan slaapt ze bijna niet (ze is veel te nieuwsgierig :inlove: )
van wie heeft ze die nieuwsgierigheid.
ik ken het probleem als iemand anders oppast… hier ook zo;n schoonmoeder… ja maar ze speelt zo lekker… :roll: ja dat klopt en dan is ze daarna niet meer te genieten…
het is een erg ondernemend meisje :inlove: maar goed ik denk ook dat het een kwestie is van afwachten van zo;n kleintje kan je ook nog niet veel verwachten natuurlijk net als je een ritme hebt smijt ze het weer om maar vind het zo vermoeiend!(ben wel helemaal dol op me meisje hoor :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: )
Hier ook sinds kort weer veel wakker en ook nacht voedingen willen en sowieso de ochtend voeding ook altijd rond 4.00/5.00.
Het is idd wel ff zwaar maar ik probeer me er maar aan over te geven dat maakt het iets minder zwaar.
Ze huilt dan overigens niet maar is gewoon wakker.
Hoe is dat bij jou dochter dan?
ze huilt wel omdat ze de speen kwijt is als ik kom en hem in doe is ze ook meteen stil en valt weer in slaap
vanacht ging het redelijk ze kwam om 1;30 en om 6 uur wou ze echt fles hebben dus de papfles gegeven(doe ik nu sinds 3 dagen ochtends ook papfles) en vervolgens heeft ze tot 9;30 bij me in bed geslapen
Hier was het vannacht een uurtje of 3
ze was al eventjes wakker, had alle dekens af geschopt en was luid keels aan het kletsen, heb haar eruit gepakt en toen viel ze gelijk aan.
Daarna is ze tussen ons in in slaap gevallen tot een uurtje of 7 toen wou ze wel ontbijten.
Hier nog geen bijvoedingen, krijgt alleen nog borstvoeding.
het is nog steeds waardeloos af en toe wil ze nog een fles en die geef ik haar dan maar vanacht mochten we er ook weer 6x af :roll:
ze zit nu steeds aan het oortjes te krabben ga vanmiddag even voor controle naar de huisarts misschien heeft ze daar last van?
Hoe ligt ze in bedje??
Wat bij sommige kindjes nog wel eens wil helpen is om ze in een slaapzakje te doen, en de onderkant van het slaapzakje strak in te stoppen onder t matras. En dan eventueel een dekentje of lakentje er nog overheen. Dan kunnen ze zich ook niet onder de dekens vandaan woelen en voelen ze zich wat meer geborgen.
@sonja1985 wrote:
Hoe ligt ze in bedje??
Wat bij sommige kindjes nog wel eens wil helpen is om ze in een slaapzakje te doen, en de onderkant van het slaapzakje strak in te stoppen onder t matras. En dan eventueel een dekentje of lakentje er nog overheen. Dan kunnen ze zich ook niet onder de dekens vandaan woelen en voelen ze zich wat meer geborgen.
zo ligt ze idd in bed! alleen weet ze zich altijd nog los te maken ze kan erg boos worden :mrgreen: pittig dametje is het, zou ze misschien te weinig voeding krijgen? pff haal me nu echt van alles in eht hoofd wou zo graag dat ze eens lekker door sliep ook voor haar zelf
moet haar zometeen wakker maken(nu ze eindelijk slaapt :shifty: ) om naar de dokter te gaan
Steven was de eerste 5 maanden een slechte slaper. Ik gaf hem meestal direct na het wakker worden wat te drinken. Liet hem dan 2uur wat spelen en legde hem weer op bed, dit werkte bij Steven het beste. Als ik hem drinken gaf vlak voordat hij zou moeten slapen dan sliep hij niet.
Als ik die 2 uur strak aan hield sliep hij redelijk goed soms 45 min maar meestal 2 uur.
Bijvoeding gaf ik pas na 6 maanden. Steven had ook wat last van een reflux, waardoor hij niet na het drinken op bed gelegd kon worden, maar met jbm en niet direct slapen maar eerst nog even wat spelen had hij er bijna geen last van.
Steven wilde niet onder een dekentje liggen en zeker niet vast, hij heeft nog steeds alleen een slaapzakje aan, en ziet nu alle hoeken van zijn bedje :roll: , maar slaapt stukken beter, als hij zich gewoon mag bewegen.
dank je wel voor jullie tips van die 2 uren probeer ik nu ook maar lukt nog niet altijd omdat ze vaak al eerder in slaap valt of juist weer helemaal hyper word
ik kom net bij de huisarts vandaag en het is gelukkig geen oorontsteking ze heeft erg schrale wangen (exceem) moet dus goed smeren want dat jeukt natuurlijk ben allang blij dat het geen oorontsteking is