Slapen

Ivan gaat 's avonds rond 20.00 naar bed. Hij slaapt dan zeker tot 8.00/8.30, soms tot 9.00. En heel soms wordt hij rond 7.00 wakker maar dan laat ik hem liggen (hij brabbelt eerst) meestal is hij na 5 min weer stil. Als hij echt gaat huilen dan haal ik hem eruit. Maar als hij weer in slaa valt kan meneer ook wel eens doorslapen tot 9.30 :oops: Is dat heel erg, moet ik daar van genieten. :think:

Hij doet daarom ook geen ochtendslaapje meer, maar hij slaapt 's mddags ook maar 1,5 tot 2 uur (thuis 2 uur soms 2,5 uur) als hij op de chreche is. Is dat niet te weinig? Meestal gaat hij van 16.30 tot 17.30 ook nog even slapen.

Heb ik nou gewoon een mannetje wat weinig slaap nodig heeft?

Als Lianne tot 930 slaapt dan pakt ze smiddags nog 2,5 uur en dan heeft ze ook genoeg slaap gehad.

Ze ligt tegen 1830 in bed.

Als ik haar naar de creche doe dan staan we om 630 op en als ik thuis ben met haar dan staan we tegen 830 op.

Lekker genieten dat je zo’n slaapkopje hebt :inlove:

Hier gaat dat net zo en al best een tijdje.

ze gaat hier ook om 20:00 naar bed en slaapt tot 9:00 a 9:30 heel zelden word ze eens vroeg wakker 7:00 a 8:00 uur.

Maar dan wil ze er ook echt uit.

Ik zie daar geen kwaad in, denk dat je er indd gewoon lekker van moet genieten, hij zal ook wel gewoon zijn slaap nodig hebben.

En een middagdutje is ook altijd anders hier, dan slaapt ze 2 uur dan 4 uur, en is dan gewoon weer wakker tot 20:00. Soms als ze maar een uur heeft geslapen leg ik haar gewoon rond 18:00 op bed een half uur (slaapt dan niet) maar gewoon ff lekker chillen, rustig in der bedje liggen en dan kan ze er weer tegenaan tot 20:00.

GENIET ERVAN!!!

:mrgreen:

jaloers

Hier gaat het ook zo. Mijn dochter is 5 maanden.

Ze word ook wel eens rond 10.30 uur wakker, gaat s’middags nog 2 uurtjes slapen en gaat dan rond 19.00 uur weer naar bed.

van genieten!! :mrgreen:

Brigitte heeft zulke nachten nooit gemaakt! Tussen 7 en 8 op bed en tussen 5 en 6 wakker.

Lekker joh zo’n slaapkoppie!

Dan ga ik er gewoon van genieten. :mrgreen: HIj slaapt ook echt door 's nachts. Behalve als hij verkouden en grieperig is. Maar we horen hem nooit 's nachts. Hij maakt dus nacht van 12/13 uur. En dan 's middags dus 1,5 uur en voor het eten nog 3 kwartier tot een uur…

Alleen op de chreche is het een drama

Tes slaapt de nachten lang 18.30-19.00 en dan maak ik haar 9 van 10 keer uiterlijk om 09.00 wakker n dan slaapt ze overdag nog 2x een klein uurtje.

Joey slaapt ook de hele nacht door.

Ligt rond 19.00 op bed en meestal rond 8.00 / 8.30 wakker.

Paar keer meegemaakt dat hij om 9.30 wakker werd.

Gister heeft hij de hele dag niet geslapen, dat wilde hij absoluut niet. Hij bleef gewoon vrolijk spelen. Dus dan laat ik hem maar gaan. Daarentegen heeft hij dus de nacht en vanochtend heerlijk doorgeslapen.