Slapen

Oke onze zoon slaapt overdag niet zo heel veel… Aan het einde vd dag na zijn flesje zo rond uurtje of 3 begint hij heel moe te worden, en vaak na een badje gaat hij naar bed… Dit gaat vaak gepaart met heel veel en hard huilen… Dan valt hij is slaap en maken we hem rond uurtje of half 10 nog eens wakker voor een flesje…

Daarna gaat hij weer heel lief slapen, maar rond een uurtje of 5 wordt hij wakker en is klaar wakker… Sinds paar dagen poept hij snachts dus dan verschoon ik hem… Als ik hem dan terug leg in zijn bed is het huilen, neem ik hem echter bij me slaapt hij zo nog tot uurtje of 9…

Maar dat wil ik natuurlijk niet, hoewel ik midden in de nacht wel overstag ga… Hoe of wat kan ik doen zodat hij toch lekker in zijn bedje blijft? Of moet ik hem gewoon lekker bij me nemen en hopen dat hij vanzelf doorslaapt… Lastig hoor…

:think:

Had jij hier niet al een topic over?

Nee niet helemaal …

Wij gaven veron gewoon een flesje om die tijd…en dan terug in bed :thumbup:

Maar ja dan is misschien een “schema” als je dit hebt weg…wij voede op verzoek ook met de fles dus voor mij maakte het niet uit

Succes in elk geval :thumbup:

Is misschien wat lawaaierig maar eerst verschonen en dan de fles. Daar worden ze weer lekker moe van ( althans hier dan he)

Ik weet niet of je eerst de fles deed en dan verschonen?

Verder in slaap “wiebelen” werkte hier ook wel.

Verder weet ik het even niet als het me te binnenschiet hoor je het van me. Het kan nl ook een fase zijn. Die had layla ook… klokslag 5 uur was ze er…ik heb het altijd gezien als een nachtvoeding :zzz: . Ik ging noooit met haar naar beneden want dan was ik bang dat ze een vroege vogel werd.

Ze ligt nu nog te slapen :mrgreen: :oops: